نیویورک تایمز از اوج نگرانی بایدن نسبت به آینده رژیم صهیونیستی در سایه تشدید اعتراضات و تظاهرات‌ها علیه کودتای قضایی نتانیاهو خبر داد.

روزنامه نگار سرشناس آمریکایی در واکنش به تحرکات اخیر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در رابطه با طرح اصلاحات قضایی کابینه بنیامین نتانیاهو تاکید کرد که شاید او آخرین رئیس جمهور دموکرات حامی رژیم صهیونیستی باشد.

توماس فریدمن در مقاله‌ای در روزنامه نیویورک تایمز تاکید کرد که بایدن که شاید آخرین رئیس جمهور دموکرات حامی "اسرائیل" باشد، هفته پرمشغله‌ای را در رابطه با نبرد در داخل "اسرائیل" بر سر آینده طرح اصلاحات قضایی سپری کرده و در همین راستا روز دوشنبه با نتانیاهو تلفنی گفتگو کرد و اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی را هم برای همین منظور به کاخ سفید دعوت کرده است.

توماس فریدمن از اوج نگرانی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا نسبت به آینده رژیم اشغالگر صهیونیستی در سایه تشدید اعتراضات و تظاهرات‌ها علیه کودتای قضایی نتانیاهو خبر داد.

فریدمن تاکید کرد که بایدن اسحاق هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی را به کاخ سفید کشاند تا پیام نگرانی خود نسبت به تنش و بی‌ثباتی اوضاع در اراضی اشغالی به سبب اختلافات بر سر اصلاحات قضایی را به جامعه "اسرائیل" ابلاغ کند.

وی اشاره کرد که بایدن از نتانیاهو خواسته سریعا این طرح را متوقف کرده و با احزاب اپوزیسیون در مورد آن به توافق برسد.

او همچنین نسبت به اثرات حوادث و رخداد‌های جاری در جامعه صهیونیستی بر روابط رژیم صهیونیستی با آمریکا نیز هشدار داد و گفت ممکن است طرح اصلاحات قضایی لطمه‌ای به روابط دو طرف وارد کند که هیچگاه نتوان آن را درست کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانیومU-238.03
۰۵:۴۱ ۲۹ تير ۱۴۰۲
اذا تخاصم اللصان ظهر المسروق: هنگامی که بین حرامیان دعوا رخ بدهد کالای دزدیده شده پیدا می شود. القدس لنا.
آخرین اخبار