مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری افتتاح شد

مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان با ۱۵۵ دوره در زاهدان افتتاح شد.

  محمد نبی شهیکی  در مراسم افتتاحیه مدرسه تابستانه پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مدرسه تابستانه با هدف کشف، شناسایی و پرورش ایده‌ها و استعداد‌های برتر، ارتقاء سطح مهارت‌های راهبردی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و همچنین در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان آغاز به کار کرده است. 

رئیس پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان افزود: امسال ۱۵۵ دوره مهارتی با محوریت حوزه‌های رباتیک، هوش مصنوعی، اینترنت اشیا، فینتک، متاورس، بلاکچین، بازی‌سازی، پویانمایی، کارآفرینی و توسعه مهارت‌های فردی و ... برای دانش‌آموزان و دانشجویان برنامه‌ریزی شده که اجرایی خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: از میان دوره‌های برنامه‌ریزی شده ۹۰ دوره مربوط به دانشجویان و الباقی در حوزه دانش‌آموزی است که برخی از آن‌ها در راستای انجام مسئولیت اجتماعی پارک به صورت رایگان ویژه دانش‌آموزان کمتر برخوردار حاشیه شهر زاهدان آموزش داده می‌شود و استفاده از دروس و دوره‌های این مدرسه برای عموم شهروندان آزاد است. 

شهیکی ادامه داد: قرار است حین برگزاری دوره‌های این مدرسه سه جشنواره نیز دایر شود که اختتامیه آن نیز همزمان با جشنواره رباتیک است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار