یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای بازآفرینی شهری ساوه اختصاص یافت

فرماندار ساوه گفت: یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های بازآفرینی در محلات حاشیه و کم برخوردار این شهرستان تخصیص یافت.

مهدی الیاسی فرماندار ساوه گفت: اعتبار ابلاغی از سوی ستاد بازآفرینی استان و کشور پیرو تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دستور رئیس جمهور در خصوص پیشرفت و توسعه محلات کم برخوردار که در گذشته از امکانات کمتری برخوردار بودند، مصوب شد.

وی افزود: دستگاه‌هایی که متولی اجرای طرح‌های بازآفرینی هستند باید تا در هفته آینده پیشنهادات خود را ارایه کنند تا در کمیته بازآفرینی شهرستان نهایی و به ستاد استانی جهت تخصیص نهایی ارسال شود.

فرماندار ساوه یادآور شد: این اعتبار برای ۲۰ محله شهری ساوه هزینه می‌شود که این محلات بیشتر در حاشیه شهر به صورت اجتماعی از مردم ایجاد شده است که از لحاظ شهرسازی و سرانه‌های فرهنگی، آموزشی و زیرساختی، برخورداری کمتری دارند.

همچنین طبق اعلام «امیررضا یوسفیان» شهردار ساوه، وزارت راه و شهرسازی امسال برای اجرای پروژه‌های بازآفرینی این شهر در محلات مختلف هدف، یک‌هزار تن قیر رایگان در اختیار این شهرداری‌ قرار داده است.

سال گذشته نیز ۸۰۰ تن قیر رایگان در اختیار این مجموعه برای اجرای طرح‌های مختلف قرار گرفت که با استفاده از آن حدود ۹۰ کیلومتر از معابر شهر آسفالت ریزی شد.

شهر ساوه با حدود ۲۲۰ هزار نفر جمعیت دومین شهر پر جمعیت استان مرکزی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.