فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

شهید توسنگ، مرد میدان عملیات‌های سخت بود

سردار رادان در دیدار با خانواده سردار شهید توسنگ گفت: این همرزم ما در صحنه‌های عملیاتی بسیاری حضور داشت و به واقع مرد میدان عملیات‌های سخت بود.

سردار رادان در دیدار صمیمی با همسر و ۲ فرزند سردار شهیدمهدی توسنگ با اهدای سلام و صلوات به روح مطهر جمیع شهدای انتظامی گفت: این همرزم عزیزمان را از زمان‌های دور می‌شناختم و توفیق داشتم در عملیات‌های زیادی همراه ایشان باشم.

او افزود: همه همرزمانی که با ایشان در صحنه‌های سخت و پیچیده درگیری با اشرار و سوداگران مرگ حضور داشتند به روحیه جهادی، شهادت طلبی و همراهی وی با تک تک نیرو‌ها در هر صحنه درگیری اذعان دارند و هم اکنون نیز اندرز‌های دلسوزانه این شهید را در کف میدان عمل پیاده می‌کنند.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: افتخار شهادت و گرفتن صفت همسر، پدر، مادر و فرزند شهید افتخار بزرگی است که نصیب شما عزیزان شده است و از همان تاریخی که شهید توسنگ آسمانی شد در واقع خداوند منان شما را شایسته این صفت دیدند و این مدال افتخار را به شما اهدا فرمودند.

او بیان کرد: در همین رابطه تاکنون اگر در کسوت فردی عادی در سطح جامعه شناخته می‌شدید، هم اکنون از شما عزیزان با عنوان همسر و فرزندان شهیدی یاد می‌کنند که مخلان نظم و امنیت در پهنای گسترده کویر استان کرمان؛ حتی بعد از شهادتش از نام و سربازانی که در رکاب ایشان بودند، واهمه دارند.
 
سردار رادان با اشاره به جایگاه شهید نزد خداوند متعال تصریح کرد:هم اکنون همسر این شهید در بین مردم عنوانی دارد که در زمان حیات و خدمت مقدس ایشان از آن برخوردار نبود و زینب خانم شهید توسنگ نیز همنام حضرت زینب کبری (س) و مایه افتخار و دلگرمی خانواده خود است و از این عزیزان می‌خواهم برای همرزمان پدر والامقام خویش دعا کنند.

 سردار شهیدمهدی توسنگ ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۰ طی درگیری با اشرار مسلح به همراه ۲ همرزم دیگر خود شهیدشیرخانی و شهید خدادادیدر دشت سمسور شهرستان ریگان به فیض شهادت نائل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار