فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران:

همه از سفره خدمت برای آخرت خود استفاده کنیم

سردار رادان گفت:  چه خوب است وقتی سفره خدمت پهن می‌شود، همه از این سفره بهره‌مند شویم و خدمت را برای آخرت خود استفاده کنیم.

سردار احمد رضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی کشور در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: محرم، عاشورا و کربلا که وجود دارد، گویا همه چیز از جمله زندگی، نشاط، گذشت، ایثار، دانش، معرفت، علم و  ادب و همه آن چیزی را که می‌شود سرلوحه یک زندگی خوب قرار داد، وجود دارد.

او افزود: اگر همه، فرهنگ عاشورا را در فداکاری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران آن تصور کنیم، گویا چیزی جز فداکاری و گذشت نیست.

 سردار رادان با اشاره به اینکه زندگی که می‌کنیم، همچون: امام حسین (ع)، حضرت زینب (س)  و شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی ، بال و پر در عالم خدمت بزنیم، بیان داشت:
 چه خوب است وقتی سفره خدمت پهن می‌شود، همه از این سفره بهره‌مند شویم و خدمت را برای آخرت خود استفاده کنیم.

او تصریح کرد: خدمت انتظامی یکی از خدمت‌های سخت، پیچیده، حساس و درآمیخته با همه فرهنگ‌های مردم و شور و شعور و احساس است و وقتی می خواهد تبدیل به اجرا شود، باید با دقت، درایت و هوشمندی باشد؛ چون باعث می‌شود ماموریت‌ها را برای رسیدن به تکریم، امنیت و آرامش مردم به ثمر برساند و  کاری پیچیده و سخت و دشوار است.

بیشتر بخوانید:



 فرمانده نیروی انتظامی کشور در بخش دیگری از سخنان خود  از تعامل و همراهی اعضای شورای تامین و تمام ادارات و نهادها با مجموعه انتظامی قدردانی و بر استمرار این همکاری ها به منظور ارتقای امنیت تاکید کرد و گفت: سردار ناظری در طول خدمت خود، نقش معلمی را از دست نداد، چرا که وی در یک خانواده فرهنگی رشد پیدا کرده اند و این نقش معلمی از برجستگی و ویژگی های خاص است و  وی خدمت به مردم را به مصالح خود و خانواده اش ترجیح دادند و آرامش همکاران خود را تقدیم مردم کرد و ویژگی معلمی خود را حفظ کرد و یکی دیگر ازویژگی های وی در صحنه بودن و استاد محوری وی بود.

او بیان داشت : سردار ناظری همکاران خود را عاشقانه دوست داشت و در تلاش برای رفع مشکل همکاران خود؛  حتی به التماس می افتاد و جامعه نگر، برنامه محور و توسعه محور بود.

 سردار رادان با اشاره به اینکه امروز همه  کرمان را به حاج قاسم می شناسند که جنبه بین المللی دارد، بیان داشت: سردار ناصر فرشید، فرمانده انتظامی جدید استان کرمان در همه ماموریت ها کارنامه قابل قبولی داشته است و منطقه کرمان این قدر برای ما مهم بود که وی را برای کرمان انتخاب کردیم تا کرمان سربلند باشد.

او افزود: سردار فرشید از امروز ماموریت دارد، استان کرمان را  برای کسانی که درصدد ناامنی درکرمان هستند، ناامن کند.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر اینکه روزگار مخلان امنیت جامعه را سخت، سخت، سخت خواهیم کرد، بیان داشت: پلیس، مقابل ناامن‌کنندگان جامعه و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم ایستاده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار