بشرویه از شهر‌های موفق کشور در حوزه بافت تاریخی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: بشرویه از شهر‌هایی است که در حوزه بافت تاریخی در کشور موفق عمل کرده است.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری شهرستان بشرویه گفت: بشرویه جزو شهرستان‌های موفق در عملکرد حوزه بافت تاریخی در سطح کشور بوده است.

او افزود: شهرستان بشرویه جز ده شهر ویژه از جهت بافت تاریخی در کشور است که طرح تفصیلی ویژه دارد و نیاز است در حوزه بازآفرینی شهری به ویژه در بخش بافت‌های تاریخی در شهر بشرویه تصیمات لازم اتخاذ شود.

عباس زاده با اشاره به اینکه به لطف خدا در طول چند سال اخیر بشرویه جزو شهرستان‌های موفق در عملکرد حوزه بافت تاریخی در سطح کشور بوده است بیان کرد: امروز در ستاد بازآفرینی پایدار شهری استان که در شهر بشرویه و با موضوع وضعیت شهر بشرویه برگزار شد برای ارتقای فعالیت ستادبازآفرینی در بخش بافت تاریخی شهر تصمیمات خوبی گرفته شد.

معاون استاندار اظهار کرد: برای اجرای ضوابط مختص شهر بشرویه و شهر‌های مشابهی که طرح ویژه دارند تمهیداتی اندیشیده شد که بعد از تصویب در شورای مسکن استان برای ارائه به ستاد مرکزی بازآفرینی شهری در تهران ارائه خواهد شد.

او گفت: با مصوبات جدید، موج جدیدی از فعالیت‌های ستاد بازآفرینی برای حفظ و مرمت و نگهداشت بافت‌های تاریخی در شهر بشرویه را شاهد خواهیم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار