حسینی محراب گفت: نگاه عدالت محور داشته باشید و با مدیران پاک دست کار کنید؛ به سراغ کانون‌های نارضایتی بروید و با کمک مردم مشکلات را برطرف کنید.

 علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان گفت: مدیر توانمند کسی است که با بودجه اندک توانایی پاسخ به تقاضا‌ها را داشته باشد و روش‌های تأمین مالی را با شیوه‌های جدید و صحیح جایگزین کند.

حسینی محراب می گوید: در برخی دستگاه‌ها با استفاده از اختیاراتی که قانونگذار در کمیسیون‌های مختلف قرار داده است می‌توان تأمین مالی را صورت داد.

او با اشاره به شاخصه‌های مومن جهادی از منظر رهبر معظم انقلاب بر داشتن روحیه تحول گرایی، شجاعت و توجه به جوانان از سوی مدیران تاکید کرد و گفت: تفکر جوان می‌تواند با کمک و راهنمایی پیشکسوتان تحول ایجاد کند.

استاندار خوزستان می‌گوید: توصیه در دستگاه‌ها یکی از آثار مخرب سیستم‌های اداری است؛ همانگونه که امام خمینی (ره) بیان کردند که اگر توصیه از سمت من هم آمد به دیوار بزنید؛ ما به عنوان سربازان انقلاب باید در مقابل توصیه گران بایستیم.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی باید در چارچوب قانون عمل کنند و از پیشنهادات ناب و خلاقانه نخبگان و بزرگان بهره ببرند، اما اجازه دخالت در امور جاری خود را به کسی ندهند.

به گفته این مقام مسئول خداباوری را در رأس امورتان قرار دهید؛ زیرا شایسته سالاری با خداباوری شکل می‌گیرد، مشکلات را از پشت میز برطرف نکنید؛ مدیران باید در بطن مشکلات حاضر شوند و موارد را برطرف کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۵۱ ۳۰ تير ۱۴۰۲
عدالت در صنعت و راهسازی را به شهرستانهای غرب استان هم برسانید جناب استاندار ،همچون ایذه و باغ‌ملک و مسجدسلیمان و اندیکا و...
آخرین اخبار