دیدار رییس بنیاد ایران شناسی با استاندارآذربایجان شرقی

رییس بنیاد ایران شناسی کشور با عابدین خرم استاندار آذربایجان شرقی دیدار و گفتگو کرد.

محمد حسین رجبی دوانی رییس بنیاد ایران شناسی کشور گفت: سعی داریم در سطح استان‌ها از حضور نخبگان دانشگاهی در بنیاد استفاده کنیم تا شاهد بالندگی و تحول و روح انقلابی در این مجموعه باشیم.

وی با بیان اینکه اگر جوانان ایران اسلامی بدانند کشورمان چه هویت و تمدن ارزشمندی دارد به آن افتخار می‌کنند افزود: در استان آذربایجان شرقی هم امید داریم با کمک استاندار محترم شاهد تحولات شگرفی  داشته باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی هم گفت: باید از تحریف تاریخی انقلاب جلوگیری کنیم و در کنار ان به جایگاهی که امام راحل یک نگاه جدیدی در خصوص کشورمان داشتند دانشگاهیان باید در این زمینه تحقیق و پژوهش کنند.

عابدین خرم افزود: با حضور شما بارقه‌ای امیدی ایجاد شده و این فضا با نگاه رهبری معظم انقلاب بیشتر به مردم معرفی شود و نقش ایران عزیز در تاریخ اسلام بیشتر نمایان شود.

وی اظهار داشت: سابقه ایرانیت و اسلامیت ما در دنیا شناخته شده، اما دشمنان سعی بر تحریف آن دارند و با توطئه‌هایی که دارند سعی می‌کنند چهره زیبای انقلاب برای مردم دنیا نشان داده نشود.

استاندار اذربایجان شرقی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مهم در دولت سیزدهم این است که این مراکز (بنیاد ایرانشناسی) هویت بخشی شوند گفت: برای ایران و آذربایجان تحقیق و پژوهش بسیار ارزشمند و مفید خواهد بود، چون جایگاه ایران و ایرانی در دنیا بهتر شناخته می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.