جمعی از زنان فرهیخته با استاندار دیدار کردند

جمعی از زنان فرهیخته و فعال استان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی با استاندار دیدار کردند و به بیان دغدغه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود در جهت پیشبرد بهتر امور استان پرداختند.

در این دیدار بر مسائلی از جمله بهره‌گیری بیش از پیش از توانمندی‌های قشر زنان در جامعه و امور مختلف استان و سیاستگذاری‌ها و تصمیم‌گیری‌ها، تبیین نقش والای زن در جامعه و به ویژه در تحکیم بنیان خانواده از سوی رسانه‌ها، ارائه خدمات رایگان به زنان بی‌بضاعت و ارائه مشاوره‌های رایگان از جمله مطالبات و دغدغه‌های مطرح شده در این نشست بود.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این دیدار به اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته طی یک سال گذشته از سوی این دفتر اشاره کرد و گفت: تلاش شده تا از ابتدای انتصاب در این سمت، برنامه‌های مربوط به حوزه زنان و خانواده را هدفمند به پیش ببریم و در همین راستا هفت کارگروه تشکیل شده است.

زهرا حبیبی افزود: کارگروه‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری، کارگروه کسب و کار و اشتغالزایی، عفاف و حجاب، زیست عفیفانه، الگوی سوم زن، نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از جمله این کارگروه‌ها به شمار می‌رود.

وی تصریح کرد: این دفتر همواره از نظر مشورتی قشر زنان به ویژه زنان فرهیخته و نخبه بهره‌گیری می‌کند و درصددیم با سفر‌های شهرستانی و بررسی امور زنان در هریک از نقاط استان در راستای رفع مشکلات و ارتقای جایگاه این قشر بیش از پیش تلاش کنیم.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار