ویزیت رایگان بیش از ۷۰۰ مددجوی بهزیستی در رفسنجان

با استقرار یک گروه جهادی درمانی در بهزیستی رفسنجان، بیش از ۷۰۰ نفر از مددجویان این نهاد توانستند خدمات درمانی رایگان دریافت کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان به همراه مشاور جهادی فرمانداری و رئیس اداره بهزیستی این شهرستان از اجرای این طرح بازدید کرد کردند. 

محمدرضا رحمانی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رفسنجان در این بازدید این عمل خداپسندانه را تحسین کرد و گفت: خدمت به قشر مددجوی بهزیستی موجب دلگرمی آنان می‌شود و کاری ارزشمند است.

او افزود: شناسایی نیاز‌ها و مطالبات نیازمندان در راس فعالیت مسئولان بهزیستی قرار دارد و با این اقدام می‌توان ضمن شناسایی خواسته‌های این قشر، آنان را در رساندن به مطالباتشان یاری کرد.

رحمانی تصریح کرد: یکی از نیاز‌های این قشر حوزه درمان است که خوشبختانه طرح اردوی جهادی در روز جمعه برای آن‌ها در نهاد بهزیستی به اجرا درآمد و بیش از ۷۰۰ مددجو توانستند ویزیت رایگان شوند و داروی رایگان دریافت کنند.

او تصریح کرد: بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم‌پزشکی، مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اداره بهزیستی در اجرای این طرح نقش آفرینی کردند.

عباس بلندی رئیس اداره بهزیستی شهرستان رفسنجان هم گفت: ۸ پزشک متخصص در حوزه چشم پزشکی، دندان پزشکی، زنان و زایمان، قلب و عروق، مغز و اعصاب، پزشک داخلی و ... به ارائه ویزیت پرداختند.

او ابراز امیدواری کرد، بتوان خدمات بیشتری در حوزه درمان در فرصت‌های بعدی به مددجویان بهزیستی ارائه کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار