استاندار بوشهر گفت: امسال ایجاد پلاژ بانوان در شهر‌های ساحلی در دستور کار استان قرار گرفته است.

احمد محمدی‌زاده در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حجت‌الاسلام ابوتراب عاشوری نقش این روحانی برجسته در انتقال پیام امام راحل در جنوب کشور را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: شهید عاشوری که اهداف انقلاب در ارتباط با امام راحل در نجف اشرف را دنبال می‌کرد مورد توجه ویژه ساواک قرار گرفت و در ماه محرم سال ۱۳۵۷ در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی مظلومانه به شهادت رسید.

وی به برنامه‌های هفته دولت پرداخت و بیان کرد: در هفته دولت پروژه‌های مختلفی در عرصه‌های گوناگون اقتصادی، عمرانی، خدماتی، فرهنگی، ورزشی، سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی و دیگر عرصه‌ها مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و یا اینکه عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

محمدی‌زاده به برنامه پیاده‌روی اربعین حسینی اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی استان بوشهر مرخصی تشویقی داده می‌شود تا بتوانند در پیاده‌روی اربعین حسینی شرکت کنند و یک حماسه بزرگ تاریخی دیگر در اربعین حسینی برای جهان اسلام خلق شود.

وی از واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌ها در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر خبر داد و گفت: در ادامه اقدامات نهضت ملی مسکن در استان بوشهر، در هفته دولت حداقل ۳ هزار قطعه زمین مسکونی به روستاییان، جوانان روستایی و همین تعداد هم در مناطق مختلف شهر‌های استان بوشهر به جوانان واگذار می‌شود.

استاندار بوشهر اضافه کرد: واگذاری زمین به خانوار‌های شهری و روستایی استان در راستای اقدامات عمومی است و همه اقشار جامعه مد نظر قرار دارند.

محمدی‌زاده بیان کرد: در این راستا خانواده‌های مددجو دستگاه‌های حمایتی، جوانان در ابعاد گوناگون و اقشار مختلف از جمله ورزشکاران، هنرمندان، دانشجویان، کارمندان، کارکنان دولت و دیگر آحاد جامعه در واگذاری زمین مسکونی در شهر‌ها و روستا‌ها مد نظر قرار دارند.

محمدی‌زاده از ایجاد پلاژ ویژه بانوان در شهر‌های ساحلی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: رئیس جمهور در سفر دوم به بوشهر بر ایجاد پلاژ بانوان در شهر‌های ساحلی استان بوشهر برای استفاده آنان از مواهب طبیعی دریا تأکید کرد و در این راستا امسال ایجاد پلاژ بانوان در شهر‌های ساحلی در دستور کار استان قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: در تحقق این مهم رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در حال توافق با شهرداری‌ها است که در همه شهر‌های ساحلی زمینه بهره‌مندی بانوان از مواهب دریا با مرمت و یا ایجاد پلاژ فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۹ ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
لطفا الکی هزینه از بین بردن ساحل نکنید پلاژ پارک دانشجو باید تجربه ای باشه که جای دیگه ای نابود نکنید