فرماندار دیلم گفت: در راستای برآورده کردن یکی از مطالبات به حق بانوان اين شهرستان، پلاژ اختصاصی بانوان در ساحل دیلم احداث می‌شود.

محمد اسدی فرماندار دیلم در کارگروه ویژه پیگیری احداث پلاژ بانوان در ساحل شهر دیلم اظهار داشت: این پلاژ سالیان سال بود که مطالعات آن انجام گرفته، ولی همچنان به‌علت عدم توجه لازم و عدم تخصیص اعتبار، کاری انجام نشده بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با نگاه ویژه دولت سیزدهم و با رویکرد خوب مجموعه استانداری و سازمان برنامه و بودجه اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان به این مهم اختصاص یافت.

فرماندار دیلم اضافه کرد: این اعتبار در مدت زمان دو سال و با مشارکت ۵۰ درصدی بودجه عمومی دولت، استان و شهرداری دیلم تصویب و به مرحله اجرا درخواهد آمد.

اسدی به زیرساختی بودن پروژه پلاژ بانوان و اهمیت جذب گردشگر اشاره کرد و افزود: باتوجه به اینکه بندر دیلم یکی از شهرستان‌های هدف گردشگری استان بوشهر محسوب می‌شود می‌تواند فضایی مناسب برای استفاده بانوان ازبستر ساحل و دریا را فراهم کند.

وی گفت: امید داریم با تزریق اعتبار لازم این پروژه مهم هرچه زودتر به بهره‌برداری رسیده و تقدیم مردم شریف دیلم و هم‌میهنانی که شهرستان دیلم را به عنوان هدف و مقصد گردشگری خود قرار داده‌اند، شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.