شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات دریافت وام نهضت ملی مسکن گلایه کرد.

طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌های پرطرفدار دولت به ویژه برای اقشار کم درآمد جامعه است تا بدینوسیله با قیمت مناسب تری صاحب خانه شوند. 
شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی از مشکلات دریافت وام سخن گفت. ماجرا از این قرار است با وجود اینکه بیش از سه ماه است که متقاضیان برای دریافت وام نهضت ملی ثبت نام کردند؛ اما آن‌ها باید مبلغی را به عنوان رسوب سپرده نزد بانک نگه دارند.
این موضوع موجب گلایه آن‌ها شد و با ارسال پیامی درخواست رسیدگی کردند. 


 متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید در مورد وام نهضت ملی درخواست پیگیری دارم برای دریافت افزایش وام نهضت ملی به بانک مسکن مراجعه کردم. پس از گذشت سه ماه از ابلاغ بخشنامه بانک مرکزی به بانک‌ها هنوز موفق به دریافت این افزایش مبلغ نشدم با اینکه تمام شرایط مورد نظر بانک مرکزی را دارم، اما بانک مسکن یک شرط غیر معمول و عجیب به اذعان خود مسئولان بانک گذاشته با این عنوان که شما باید رسوب سپرده نزد بانک داشته باشید به این صورت که حدود بیست الی سی درصد مبلغ افزایش وام را باید از چند سال قبل نزد بانک مسکن به صورت سپرده باید داشته باشید که درعمل چنین شرطی را حتی به احتمال یک درصد هم کسی ندارد چرا که اگر این مبلغ را کسی از چند سال قبل نزد بانک داشت؛ اصلا نیازی به دریافت این وام نداشت و حتی اگر هم کسی بخواهد چنین مبلغی را نزد بانک به صورت سپرده نگه دارد از کجا باید میدانست که چه میزان و به چه مدت این سپرده گذاری را باید انجام میداد در صورتی که اصلا عمر این افزایش وام کمتر از پنج ماه است در ضمن از نهاد‌های مختلف پیگیری کرده ام و هنوز به جواب نرسیده ام با تشکر فراوان

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار