مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بر اساس آخرین آمار موجود در سامانه رصد، میزان اشتغال ایجاد شده در استان کرمانشاه به ۲۵ درصد رسیده است.

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : از مجموع ۳۴ هزار و ۵۱۷ تعهد اشتغال‌زایی در استان کرمانشاه هشت هزار و ۶۴۲ مورد در سامانه رصد ایجاد و ثبت شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مجموع اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد به ۲۵ درصد رسیده که در این راستا عملکرد تعدادی از دستگاه‌ها تحسین‌برانگیز بوده است.

به‌گفته احمدی بیشترین اشتغال ثبت شده در سامانه رصد به شهرستان‌های جوانرود، قصرشیرین، کنگاور و سنقر مربوط می‌شود.

وی افزود: ۲۶ دستگاه در استان کرمانشاه در ایجاد اشتغال دخیل هستند که در این میان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با ۲۷۰ درصد، شرکت گاز با ۱۱۸ درصد، فرهنگ و ارشاد اسلامی با ۱۰۳ درصد و شرکت آب منطقه‌ای با ۱۰۰ درصد بیشترین میزان اشتغال ایجاد شده را به خود اختصاص دادند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: کمترین میزان تحقق اشتغال نیز به شرکت برق منطقه‌ای و بنیاد برکت اختصاص یافت.

احمدی تصریح کرد: بیشترین تعهدات برای ایجاد اشتغال به صنعت، معدن و تجارت با دو هزار و ۲۱۶ مورد اشتغال، جهاد کشاورزی با یک هزار و ۶۵۸ مورد اشتغال و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ۹۸۸ مورد اشتغال اختصاص دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شرکت برق منطقه‌ای هیچ تعهدی درقبال ایجاد اشتغال ندارد برهمین اساس کمترین نقش را به خود اختصاص داده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.