برگزاری چهارمین جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان اردبیل

معاون هنری و سینمایی ارشاد اردبیل از برگزاری جشنواره هنر‌های های تجسمی جوانان خبر داد

سعید نوریان، معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره استانی هنر‌های تجسمی جوانان در اردبیل خبر داد و گفت: این دوره از جشنواره هنر‌های تجسمی جوانان استان در رشته‌های تصویر سازی، خوشنویسی، سفال وسرامیک، طراحی، نقاشی، عکاسی، کاریکاتور، طراحی گرافیک، مجسمه سازی و نگارگری، گل و مرغ و تذهیب برگزار می‌شود.

نوریان با اعلام اینکه این جشنواره در دو رده سنی ۱۵ تا ۱۸ و ۱۹ تا ۲۴ بین جوانان هنرمند استان برگزار می‌شود، افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد می‌توانند آثار هنری خود را با موضوع آزاد به شماره ۰۹۱۴۴۵۲۵۱۱۸در بستر فضای مجازی رسال کنند.

معاون امورهنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان اردبیل با بیان اینکه مهلت ارسال آثار  قابل تمدید نخواهد بود، اظهار کرد: آثار منتخب برای در بخش حضوری در روز ۸مرداد اعلام و کارگاه عملی و حضوری در روز دهم مرداد برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه برگزیدگان این جشنواره به دبیرخانه جشنواره سراسری هنر‌های تجسمی جوانان کشور معرفی خواهند شد از برگزاری مرحله کشوری این رویداد هنری در روز‌های اول تا ۵ شهریور در استان کردستان خبر داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.