۳ هزار و ۴۰۰ خودرو از طریق ثبت‌نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه‌سوز در چهارمحال و بختیاری دوگانه‌سوز شد.

ساسان تیموری مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی چهارمحال و بختیاری، از دوگانه سوز شدن سه هزار و ۴۰۰ خودرو از طریق ثبت نام خودرو‌های واجد شرایط در سامانه gcr.niopdc.ir خبر داد.

وی اظهار داشت: این تعداد وانت بار سبک، تاکسی ومسافر بر‌های اینترنتی با ثبت نام در سامانه متقاضیان تبدیل خودروی بنزینی به دوگانه سوز (سی ان جی)، در کارگاه‌های مجاز استان تبدیل شده اند.


بیشتر بخوانید


تیموری اضافه کرد: تاکسی‌های شهری و وانت بار‌های سبک مشمول طرح به صورت رایگان و مسافربر‌های اینترنتی برای دو گانه سوز کردن خودرو‌ها از یارانه دولتی این طرح استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت نام در سامانه gcr.niopdc.ir برای خودرو‌های شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور برای مراجعه به کارگاه‌های مجاز اقدام به نوبت‌گیری کنند.

تیموری گفت: در حال حاضر هشت کارگاه مجاز در استان فعالیت می‌کنند این کارگاه‌ها در شهر‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، بن و فرخشهر به مالکان خودرو‌ها خدمات می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۱:۱۴ ۰۵ مرداد ۱۴۰۲
تعداد کارگاههای مجاز باید در شهرهای استان افزایش یابند وقتی در جاهایی اینقدر مردم با فرهنگ و داوطلب هست این کم کاری نفت و وزارت نفت قابل توجیه نیست
آخرین اخبار