وزیر دفاع ترکیه و وزیر جنگ صهیونیست‌ها باهم دیدار کردند

رسانه‌های صهیونیستی از دیدار وزیر دفاع ترکیه با وزیر جنگ این رژیم خبر دادند.

یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نخستین گفتگوی خود با یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه بر تقویت همکاری‌های دو جانبه تاکید کرد.

به گزارش بی ان ان نتورک، گالانت در این دیدار ادعا کرد: تقویت روابط ترکیه و اسرائیل در راستای منافع تل آویو و آنکاراست و به بهبود ثبات در خاورمیانه کمک می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی جزئیات چندانی از این گفتگو را فاش نکرده اند، اما در گزارش‌ها آمده این دور از گفتگو‌ها نشان دهنده تمایل دو طرف برای گسترش همکاری‌های دفاعی و امنیتی است.

رسانه‌های صهیونیستی نوشتند که وزیر دفاع ترکیه در این گفتگو‌ها اظهار امیدواری کرده که گسترش روابط امنیتی میان ترکیه و رژیم صهیونیستی بتواند به حل مسالمت آمیز برخی از اختلاف نظر‌ها در سرزمین‌های اشغالی و رفع برخی مشکلات فلسطینی‌ها منجر شود.

این در حالیست که رئیس جمهوری ترکیه دو روز پیش با وجود اعتراض شماری از رسانه‌ها و فعالان سیاسی ترکیه نسبت به دعوت نتانیاهو برای سفر به آنکارا در بحبوبه بحران داخلی و جنایات رژیم تحت اداره او در سرزمین‌های اشغالی دفاع کرد.

اردوغان سفر برنامه‌ریزی شده نتانیاهو به ترکیه را مهم خوانده و ابراز امیدواری کرده بود که این کار، گامی آغازین برای یک مرحله بسیار بهتر در روابط ترکیه و رژیم صهیونیستی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار