در سه ماهه اول سال امسال ۴ هزار و ۹۹۶ مشترک جدید گاز در کردستان جذب شد.

 احمد فعله گری  مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان گفت: با هدف توسعه گاز در استان و برخورداری حداکثری مردم از این نعمت الهی،  از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان خرداد ماه تعداد ۴ هزار و ۹۹۶ مشترک جدید جذب کرده است.

او با اشاره به روند اجرای پروژه‌های گازرسانی در سطح استان ، بر اهتمام ویژه این شرکت در امر گازرسانی به روستا‌های فاقد گاز طبیعی تاکید کرد و افزود: عملیات گاز رسانی در ۶۷ روستای استان کردستان در حال اجراست و با گازرسانی به این تعداد روستا تا پایان سال جاری تمامی روستا‌های استان کردستان گازدار می شوند.

فعله گری افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده و تلاش‌های بی وقفه همکاران و اجرای پروژه‌های گازرسانی در مسیر‌های سخت گذر و کوهستانی در سطح استان، افزایش حجم عملیات برای ارتقا توسعه شبکه و ارتقاء خطوط زیر ساختی و مقاوم سازی تاسیسات روستا‌های سطح استان همچنین افزایش آگاهی پرسنل در زمینه سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه برای دستیابی به اهداف کلی سازمان از برنامه‌های این شرکت برای سال ۱۴۰۲ است.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش خاطر نشان کرد: با گذر از فصل گرما و نزدیک شدن به فصل سرما و نیاز ضروری دسترسی به منابع انرژی پیش بینی می شود تا پایان سال تعداد مشترکین جدید گاز طبیعی استان از مرز ۲۰ هزار مورد عبور  کند.

فعله گری در پایان با تاکید بر اینکه یکی از اهداف استراتژیک در افق ۱۴۰۲، قرارگرفتن در جایگاه ۵ شرکت برتر در بین شرکت‌های گاز استانی است، افزود: در حال حاضر از نظر شاخص‌های استراتژیک مدیریت گازرسانی، در بین ۱۰ شرکت برتر گاز استانی کشور قرار گرفته و برنامه ریزی لازم برای دستیابی به جایگاه مدنظر در این چشم انداز مد نظر قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.