برپایی نمازجمعه سمنان با حضور عزاداران/ ایجاد ۱۵ موکب در مسیر مصلی

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان سمنان از برپایی نمازجمعه سمنان با حضور عزاداران حسینی در عاشورای امسال در مصلی بزرگ سمنان خبر داد.

حجت الاسلام محسن فاطمی نیا  اظهار کرد: مصلای بزرگ سمنان از فردا صبح پذیرای عزاداران و هیات ها و دستجات سینه زنی و زنجیرزنی است.

وی با اشاره به راه اندازی موکب های متعدد در مصلای سمنان و در مسیرهای منتهی به نمازجمعه ظهر عاشورا افزود: ۱۵ موکب برای پذیرایی از عزاداران و نمازگزاران جمعه ایجاد شده است.

مدیر شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان با اشاره به همزمانی عاشورای امسال با سالروز اولین نمازجمعه بعد از انقلاب که به فرمان امام و به امامت آیت ا... طالقانی در تهران برگزار شده افزود: هر ساله در استان برنامه های متعددی به این مناسبت برگزار می شد که امسال با توجه به همزمانی با ایام حزن و عزای سیدالشهدا این برنامه ها رنگ و بوی متفاوتی دارد.

فاطمی نیا هم چنین از برنامه ریزی برای برگزاری آیین تجلیل از پیرغلامان امام حسین( ع) گفت: این آیین در نمازجمعه هفته آینده برگزار خواهد شد و در آن از پیرغلام پیشکسوت، خادمین امام حسین (ع)، موسسین هیات مذهبی ،خانواده معظم شهدا و....با حضور امام جمعه سمنان و جمعی از مسوولان تجلیل خواهند شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.