کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: وزش باد شدید همراه با گرد و خاک و رگبار باران در روزهای ابتدای هفته آینده اغلب استان بویژه نواحی بادخیز و مناطق شمالی را دربرمی گیرد.

زهرا عنایتی گفت: از فردا پدیده جوی غالب بر استان بویژه نواحی بادخیز، توفان و گرد و خاک با احتمال بروز خسارت، کاهش کیفیت هوا و میدان دید همراه خواهد بود، مشهد نیز تا حدی درگیر باد‌های موقتی با احتمال رگبار باران خواهد شد.

وی بیان کرد: از امروز و طی ۲۴ ساعت آینده نواحی شمالی خراسان رضوی با افزایش ابرناکی، در برخی نقاط بویژه ارتفاعات احتمال رگبار باران و رعد و برق و در نواحی مستعد احتمال بارش تگرگ وجود دارد، جاری شدن سیلاب و روان آب دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته بارش باران در درگز و قوچان گزارش شده که بیشترین آن در قوچان با ۲ دهم میلی متر بوده است، همچنین سرعت وزش باد در سرخس به ۶۵ کیلومتر و در نیشابور به ۶۱ کیلومتر بر ساعت رسید.

عنایتی اظهار داشت: خنکترین نقطه استان خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته فریمان با ۱۸ درجه بالای صفر و گرمترین نقطه استان مه ولات با ۴۲ درجه بالای صفر بود، در این مدت دمای مشهد بین ۲۴ تا ۳۸ درجه در نوسان بوده است.

به گفته وی دمای هوا در روز‌های آتی تغییرات زیادی در خراسان رضوی نخواهد داشت، اما همچنان گرما غالب خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.