امام جمعه آبادان گفت : افرادی که به دنبال ایجاد نفرت میان مسلمان بر ضد اسلام هستند مانند سپاه یزیدند که توان قرارگیری در مسیر حق را ندارند.

حجت الاسلام و المسلمین غبیشاوی امام جمعه آبادان در خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته گفت : در روز عاشورا و با حضور هیئت های سوگواری حضرت اباعبدالله،بهتر و دقیق تر می توان علت های دشمنی برخی از خواص با امام حسین(ع) و رقم خوردن واقعه کربلا را بررسی کرد و آنان که دنیاپرستی پیشه کنند هرگز نخواهند توانست در مسیر حق قرار بگیرند و در این شرایط است که زمینه جسارت به اهل بیت عصمت و طهارت شکل می گیرد.

او تاکید کرد در روزهای اخیر شاهد برخی کینه ورزی و نفرت پراکنی ها از سوی دشمنان اسلام برضد قرآن کریم و شعائر دینی هستیم که این موضوع وظیفه ما را به عنوان مسلمان شیعه عزادار امام حسین(ع) برای مقابله با تحریف های دینی و مذهبی سنگین تر می کند.

رئیس شورای فرهنگی آبادان ترویج اسلام راستین را از جمله موضوعات دارای اولویت برای دنبال شدن در مساجد،حسینیه ها،تکایا و هیئت های مذهبی اعلام کرد و همچنین آیین نماز جمعه را بستری مناسب برای بصیرت افزایی دانست.

این مسئول گفت : حضور هیئت های عزاداری سیدوسالار شهیدان در مصلای ثامن الائمه آبادان برای اقامه نماز ظهر عاشورا نشانه اتحاد و همبستگی و حرکت مردم در مسیر مکتب امام حسین(ع) است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.