دستگیری زوج قاتل پس از ۴ ماه فرار

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری زوج قاتل پس از ۴ ماه فرار با اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی خبر داد.

  سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل عمد مسلحانه شهروند سراوانی با اسلحه و متواری شدن قاتلان، بررسی موضوع و دستگیری قاتلان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

 وی در ادامه افزود:: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات فنی، محل اختفای زوج قاتل را در منطقه روستای شهرستان شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان سلاح بکار رفته در قتل، یک قبضه کلت کمری بهمراه ۳ تیغه خشاب و ۶۷ فشنگ جنگی کشف کردند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی در مواجهه با شواهد و ادله پلیسی، تصریح کرد: متهمان پس از تکمیل پرونده جهت اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

 سردار" جلیلیان" در پایان خاطر نشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای پرده گشودن از جرائم و جنایات تلاش نموده و گذر زمان مانع از پیگیری پرونده‌ها نشده و مجرمان باید بدانند به طور حتم جزای اعمال مجرمانه خود را خواهند دید و اقدامات مجرمانه و هنجار شکنانه از دید تیز پلیس پوشیده نخواهد ماند.

برچسب ها: فراجا ، قاتل فراری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار