ویزیت رایگان دوهزار و ۳۹۲ بیمار درنقاط حاشیه نشین و دورافتاده سیستان وبلوچستان

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از ویزیت رایگان ۲ هزار و ۳۹۲نفر از بیماران در نقاط حاشیه نشین و دورافتاده این استان خبر داد.

فاطمه کمیلی رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در یک ماه اخیر با اعزام ۲۸ تیم تخصصی و عمومی به مناطق محروم و ‏دور افتاده سیستان و بلوچستان هزار و ۶۷۶ نفر ویزیت رایگان و از داروی رایگان بهره‌مند شدند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: ‏‎به دنبال ارائه خدمات بهداشتی درمانی رایگان در مناطق دورافتاده با اعزام ۱۸ تیم بینایی سنجی به نقاط مختلف سیستان و بلوچستان ۱۴۷ نفر از خدمات رایگان در حوزه چشم ‏پزشکی بهره‌مند شده و ویزیت شدند.

وی با اشاره به اینکه مشکل بهداشت دهان و دندان از اساسی‌ترین مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه و محروم است، گفت: در این بازه زمانی با اعزام ۱۱ تیم دندانپزشکی و همتی که دندانپزشکان این حوزه به شکل جهادی با حضور در مناطق محروم داشتند با افزایش آگاهی افراد برای رعایت بهتر بهداشت دهان و دندان، نسبت به ترمیم دندان‌های آسیب دیده افراد اقدام شد که در این زمینه ۲۱۹ نفر معاینه شده و از خدمات مختلف مانند ترمیم، کشیدن دندان و جرمگیری به صورت رایگان استفاده کردند.

کمیلی افزود: اهدای بسته‌های بهداشتی و معیشتی، قربانی گوسفند، پخت ۱۹۳ پرس غذای گرم، اهدای کولر آبی، اهدای پمپ و موتور کولر، اهدای یخچال و تانکر آب از دیگر اقداماتی به ‏شمار می‌رود که توسط بسیجیان به صورت مداوم در حال انجام است‎.

برچسب ها: ویزیت رایگان ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار