۴٠٠ نفر از مردم محروم و نیازمند منطقه آهوران از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: ۴۰۰ نفر از مردم محروم و نیازمند منطقه آهوران در مدت چهار روز توسط گروه‌های جهادی از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند.


سرهنگ پاسدار حسین نکوئی  اظهار کرد: گروه‌های جهادی دندانپزشکی تیپ جهادی مستضعفین و گروه جهادی شهید سلمان برجسته با حمایت و پشتیبانی بسیج سازندگی و شورای جهادی نیکشهر با مشارکت کمیته امداد امام خمینی در بخش آهوران این شهرستان فعالیت جهادی انجام دادند.

وی افزود: در تابستان  امسال دومین گروه جهادی بسیج که با پیگیری‌های بسیج سازندگی سپاه که در جلسه شورای جهادی شهرستان انجام و در منطقه آهوران مستقر شد و مرحله اول این پروژه در شهر بنت بوده است.

فرمانده سپاه نیکشهر گفت: خدمت برای مردم این منطقه از شهرستان که نسبت به مرکز دورتر است و هم نیاز بیشتری به خدمات درمانی و پزشکی دارند بسیار قابل تقدیر است. ما وظیفه داریم خدمات نظام را انجام دهیم در راستای جهاد تبیین که خدمت به مردم نیز یک نوع جهاد است را سرلوحه کار مسوولان قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اقدامات آموزشی و بهداشت دهان و دندان، نگهداری دندان‌ها، انجام عملی کشیدن دندان، عصب کشی و ترمیم در این پروژه انجام شده است. اقدامات آموزشی بهداشت دهان و دندان برای قشر کودک و نوجوان نیز توسط مربی مربوطه در گروه جهادی انجام شد که در راستای تحقق شعار پیشگیری بهتر از درمان برای کاهش هزینه‌های خانواده‌های روستایی بسیار مفید بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار