هوشیاری کارکنان پست در جلوگیری از راه‌های ورود کالا‌های ممنوعه

معاون استاندار فارس با اشاره به ظرفیت بالای ارسال و دریافت مرسولات در شبکه پستی، در خصوص هوشیاری کارکنان پست در شناسایی و جلوگیری از راه‌های ورود کالا‌های ممنوعه از سوی قاچاقچیان به شبکه پستی هشدار‌های لازم را ارائه داد.

اسماعیل قزل سفلی در دیدار با مدیرکل پست استان فارس ضمن تقدیر از تلاش کارکنان پست استان، نامه رسان‌ها را سفیرانی معتمد در راستای جهاد تبیین خطاب کرد.

او با اشاره به ظرفیت بالای ارسال و دریافت مرسولات در شبکه پستی، در خصوص هوشیاری کارکنان پست در شناسایی و جلوگیری از راه‌های ورود کالا‌های ممنوعه از سوی قاچاقچیان به شبکه پستی هشدار‌های لازم را ارائه داد.

سرپرست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با اعلام رضایت از ارائه خدمات اداره کل پست استان فارس در نقاط دوردست روستایی، خواستار افزایش تعامل این دستگاه با استانداری فارس در قالب قرارداد‌های مختلف شد.

مدیرکل پست استان فارس نیز طی گزارشی از عملکرد اداره کل پست استان فارس و کارسازی روزانه حدود ۶۰ هزار مرسوله پستی صادره و وارده در این اداره کل ارائه داد.

آزادی با بیان اینکه تخصیص ۵۰ دستگاه وانت پراید مسقف و یکدست با آرم و لوگوی پست و استقرار سیستم تجزیه هوشمند در پست مرکزی فارس از جمله کار‌های مهم چندسال اخیر در اداره کل پست استان فارس بوده است، به کار‌های در دست اقدام این اداره کل مانند پیگیری‌های انجام شده در راستای بهسازی ساختمان‌های ۷۱۷ پستی شیراز و پست سپیدان و همچنین ایجاد نقطه پستی جدید در منطقه غرب شیراز اشاره کرد.

او در ادامه ضمن اشاره به افزایش فرصت‌های ایجاد شده طی چند سال اخیر در راستای راه اندازی فروشگاه‌های الکترونیکی با استفاده از ظرفیت پست، در راستای افزایش تعامل بین اداره کل پست استان با استانداری اعلام آمادگی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار