فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم مرغ زنده فاقد مجوز در کنگاور خبر داد.

حیدر حق جویان فرمانده انتظامی کنگاور گفت : ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه کنگاور هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و از آن بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور افزود: در بازرسی‌های انجام گرفته یک هزار و ۱۴۰ قطعه مرغ زنده گوشتی فاقد مجوز به وزن ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کشف شد.

وی گفت: در این راستا پرونده قضائی تشکیل شد و موضوع در دست بررسی است.

کشف ۱۳ هزار و ۱۸۱ لیتر سوخت قاچاق

۱۳ هزار و ۱۸۱ لیتر سوخت قاچاق با تلاش ماموران انتظامی و رصد اطلاعاتی آن‌ها در شهرستان‌های قصرشیرین و گیلانغرب کشف و توقیف شد.

فرمانده انتظامی قصرشیرین گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان ۱۰ هزار و ۶۸۱ لیتر سوخت قاچاق از چندین دستگاه کامیون و موتورسیکلت کشف و توقیف شد.

ایمان مرادی افزود: ماموران انتظامی قصرشیرین در راستای مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی حین کنترل پایانه مرزی خسروی و محور‌های مواصلاتی به چند دستگاه کامیون و موتورسیکلت مشکوک و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی‌های صورت گرفته از وسایل توقیفی در مجموع ۱۰ هزار و ۶۸۱ لیتر انواع سوخت قاچاق شامل بنزین و گازوئیل کشف و در این راستا چند دستگاه خودروی سواری و موتورسیکلت توقیف و پرونده‌هایی تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارسال شد.

کشف و توقیف ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در گیلانغرب

فرمانده انتظامی گیلانغرب نیز در این ارتباط گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۷۶۸میلیون ریال با تلاش مأموران انتظامی در این شهرستان کشف و توقیف شد.

منصور محمدی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بخش گواور و ایست و بازرسی گیلانغرب حین گشتزنی موفق به شناسایی چند دستگاه خودرو حامل سوخت قاچاق در این شهرستان شده و آن‌ها را توقیف کردند.

وی اظهار کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از وسایل نقلیه توقیفی یک هزار و ۶۰۰ لیتر بنزین و ۹۰۰ لیتر گازوئیل مجموعا ۲ هزار و ۵۶۰ لیتر سوخت کشف شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.