معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال گفت: آقای سجادی با کدام عملکرد و کار اصولی می گویی که هنوز سنگر را نگه داشتم.

ناصر فریاد شیران معاون اجرایی سابق باشگاه استقلال درباره استعفای حمید سجادی از وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: با توجه به عملکرد ضعیف سجادی و چیدمان ضعیفش شرایطی را به وجود آورد که از ۸ کارت زردی که دولت رئیسی گرفتند او رکورد دار شد و ۴ کارت زرد گرفت و منتظر کارت قرمزش از طرف مجلس بودیم که دولت باید درباره استعفایش تصمیم بگیرد. او استعفا داده است، اما بیان کرده که هنوز سنگر را دارد. می‌خواهم بگویم آقای سجادی! کدام سنگر را داری؟ با کدام عملکرد و  کار اصولی می‌گویی که سنگر را نگه داشتم؟ شما در بحث زیرساخت‌ها شاهد هستید که چه اتفاقاتی دارد رخ می‌دهد. فقط  سجادی در باشگاه استقلال یک بمب اتم به نام سردار آجرلو گذاشت. نزدیک ۷۰۰، ۸۰۰ میلیارد تومان تعهد ایجاد کردند و همین مبلغ هم هزینه کردند.  

او ادامه داد:  باشگاه استقلال در دوره مدیریت  مددی با کمتر از ۱۲۰ میلیارد تومان بسته شد، اما در دوران آجرلو  با یک بازیکن ۵۵ میلیارد تومان قرارداد بسته شد. نصف بودجه‌ای که مددی کل تیم استقلال را با آن بست.  

فریاد شیران درباره اینکه  تیم استقلال در دوران آجرلو قهرمان شد، گفت: آیا این قهرمانی ارزش دارد که اکنون باشگاه استقلال به این وضعیت افتاده است؟ اگر با همین مبلغ مثلا ۵۰۰ میلیارد تومان کمپ حجازی، مرغوبکار و ورزشگاه امام رضا و زیر ساخت‌ها را درست می‌کردند بهتر بود یا اینکه برای یک قهرمانی این همه هزینه کردند. اسپانسر قوی داشتیم که ۱۸۰ میلیارد تومان سالی به ما می‌داد و همان موقع تیم‌های نساجی و پیکان با ۱۲۰ میلیارد تومان هزینه می‌کردند. فرق یک مدیر پاک دست با یک مدیری که باشگاه استقلال را  تاراج و ویران کرده است در این سیستم تفاوتی دارد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
خدایی از زمانی فوتبال حرفه ای شده استقلال جام دیده؟ به کمک وزیر و بودجه آنچنانی و پنالتی های الکی و بریدن سر تیم های شهرستانی جام گرفتین وزیر خوب بود حالا که گل گیر کردین وزیر بد بود. عجب روزگاریه. علی برکت الله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۹ مرداد ۱۴۰۲
شما دو فصل پیش قهرمان بدون شکست شدید ؟
آخرین اخبار