رییس هیئت شنای خراسان رضوی مطرح کرد:

کمبود استخر یکی از مشکلات علاقمندان به شنا در تربت حیدریه

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: با راه اندازی دو استخر شهرک، ولی عصر عجل الله و همچنین مجموعه آبشار بخش عمده مشکلات علاقمندان به شنا در تربت حیدریه برطرف می‌شود.

حسین گرایلی رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی در بازدید از امکانات فضای شنا و شیرجه تربت حیدریه گفت: استان خراسان رضوی یکی از بهترین استان‌های کشور در رشته شناست که ۱۰ سال در لیگ برتر کشور با اختلاف قهرمان است و در تمام اردو‌های تیم ملی و همچنین شناگرانی که به کشور‌های دیگر می‌روند خراسان رضوی نماینده دارد.

او افزود: پارسال در استعداد‌های برتر کشور خراسان رضوی ۲۵ مدال گرفت و جز استان‌هایی بودیم که تقریبا تمام مدال‌ها را کسب و ۷ رکورد ملی را بدست آوردیم.

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی بدون اشاره به فضای استاندار استخر در این استان در عین حال از فضای شنا و شیرجه در مشهد ابراز رضایت کرد و ادامه داد: در مشهد خوشبختانه دو استخر در اختیار هیئت شنا و شیرجه با ابعاد ۵۰ در ۲۱ برای تمرینات شنا و شیرجه و واترپلو داریم و با این دو استخر می‌توان استعدادیابی کرد.

گرایلی با اشاره به اینکه برای شرکت در مسابقات لیگ برتر اسپانسر گرفتیم، بیان کرد: در لیگ برتر بانوان شرکت می‌کنیم و در شیرجه و واترپلو تلاش می‌کنیم در بخش بانوان نتایج خوبی کسب کنیم.

او با اشاره به کمبود فضای شنا در تربت حیدریه تصریح کرد: با راه اندازی دو استخر شهرک، ولی عصر عجل الله و همچنین مجموعه آبشار بخش عمده مشکلات علاقمندان به شنا در این خطه برطرف می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار