مقاوم سازی پل‌های سواره رو در منطقه ۲ تهران

شهرداری منطقه ۲ تهران از تکمیل عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل‌های سواره رو از جمله پل بزرگراه هاشمی رفسنجانی- بلوار فرحزادی خبر داد.

شهردار منطقه ۲ تهران با اشاره به اینکه پل‌های سواره رو از سازه‌های حیاتی شهر هستند که هرگونه مشکل و انسداد در آن عواقب جبران ناپذیری به شهروندان و شهرداری تحمیل می‌کند، افزود: بر این اساس عملیات مقاوم سازی و بهسازی لرزه‌ای پل سواره رو بزرگراه هاشمی رفسنجانی–بلوار شهید فرحزادی از سال گذشته در دستور کار سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران قرار گرفت.

مهدی صالحی افزود: با وجود حجم تردد و ترافیک عبوری در بزرگراه هاشمی رفسنجانی که موانعی را برای اجرای طرح ایجاد می‌کرد، این عملیات عمرانی در مدت سه ماه انجام شد.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به اینکه این منطقه با وجود ۸۷ پل یکی از مناطق برخوردار در زمینه پل‌های سواره‌رو است، افزود: با توجه به اهمیت افزایش ایمنی تردد در شهر، عملیات مقاوم سازی پل‌های سواره به عنوان یکی از طرح‌های عمرانی اجرایی شد.

مهدی صالحی، افزایش ایمنی در تردد خودرو‌ها و تاب‌آوری پل‌های سواره‌رو در مقابل زلزله را از مهم‌ترین اهداف مقاوم‌سازی پل‌ها دانست و افزود: ۳ پل یادگار امام تقاطع گلدیسان، پل یادگار امام تقاطع مرزداران و تقاطع بزرگراه‌های شهید چمران و شهید حکیم هم مقاوم‌سازی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار