در این خبر در خصوص روش رزرو هتل در سایت «جااینجاس» و انواع فیلترهای آن نکاتی ارائه شده است.

روش رزرو هتل در سایت جااینجاس | راهنمای جامع رزرو هتل
جااینجاس یکی از معتبرترین و مورد اعتمادترین سایت‌ها در حوزه رزرو آنلاین هتل داخلی به شمار می‌رود. از این رو در این مطلب تصمیم گرفتیم گام به گام، روش رزرو هتل در سایت جااینجاس را توضیح دهیم تا تنها با چند کلیک ساده، اتاق دلخواه خود را رزرو کنید. 

درباره جااینجاس
تیم جااینجاس با بیش از ۱۰ سال تجربه در حوزه گردشگری، فعالیت حود را در حوزه رزرو آنلاین هتل از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است. سامانه رزرو هتل جااینجاس تمام شرایط را با هدف رضایتمندی شما مهیا کرده تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان و با اطمینان کامل، هتل مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید.

فیلتر‌های جست و جو در جااینجاس
وارد سایت جااینجاس (jainjas.com) شوید. با وارد کردن نام شهر و تاریخ رفت و برگشت و کلیک بر گزینه جست و جو، لیست هتل‌ها به نمایش درمی‌آیند. 
فیلتر‌های جست و جو (در سمت راست صفحه) هم به شما کمک می‌کنند با توجه به نیاز‌ها و خواسته‌های خود لیست هتل‌ها را شخصی‌سازی کرده و سریع‌تربه گزینه مورد نظر دسترسی پیدا کنید.
در ادامه با فیلتر‌های جست و جو در جااینجاس بیشتر آشنا خواهیم شد.

فیلتر جست و جو بر اساس اتاق یا هتل‌
می‌توانید انتخاب کنید با جست و جوی نام شهر و تاریخ رفت و برگشت، لیست هتل‌ها نمایش داده شود یا لیست اتاق‌های موجود (ظرفیت اتاق را هم می‌توانید مشخص کنید)

جست و جوی هتل روی نقشه
اگر قصد دارید هتل خود را نزدیک به جاذبه گردشگری یا منطقه خاصی رزرو کنید، می‌توانید پس از وارد کردن نام شهر و تاریخ رفت و برگشت، وارد نقشه شده و محل مورد نظر خود را وارد کنید تا هتل‌های اطراف آن به نمایش در آیند.

فیلتر جست جو بر اساس قیمت
قبل از رزرو هتل در جااینجاس و پس از وارد کردن نام شهر و تاریخ رفت و برگشت، لیست هتل‌ها به نمایش در می‌آیند. با فیلتر قیمت می‌توانید حداقل و حداکثر میزان بودجه خود را مشخص کرده تا لیست هتل‌ها بر اساس توان پرداختی شما به نمایش درآیند.

فیلتر جست جو بر اساس ستاره
همان طور که می‌دانید هتل‌ها از یک ستاره تا پنج ستاره دسته‌بندی می‌شوند. با فیلتر جست و جو بر اساس ستاره، می‌توانید لیست هتل‌ها را بر اساس ستاره مورد نظر خود مشاهده کنید.

فیلتر جست و جو بر اساس رسته 
همان طور که می‌دانید اقامتگاه‌ها به حالت‌های مختلفی وجود دارند. از هتل و هتل آپارتمان گرفته تا هتل سنتی و اقامتگاه بومگردی. از این رو در فیلتر رسته می‌توانید نوع اقامتگاه مورد نظر خود را مشخص کنید.

روش رزرو هتل در سایت جااینجاس چگونه است؟

نحوه رزرو هتل در جااینجاس
در بخش پیشین متوجه دید چگونه جست و جو را انجام دهید و لیست هتل‌ها را مشاهده کنید. حالا می‌توانید وارد صفحه هتل‌های مورد نظر خود شوید. لیست کاملی از مشخصات هتل جهت بررسی وجود دارند. به دقت آن‌ها را مطالعه کرده و سپس انتخاب خود را قطعی کنید.
در ادامه گام به گام با طریقه رزرو هتل در جااینجاس آشنا خواهیم شد: 
۱- کافی است اتاق مورد نظر خود را از میان لیست اتاق‌ها در صفحه هتل انتخاب کرده و بر گزینه انتخاب اتاق کلیک کنید. 
۲- مجموع قیمت سفارش در سمت چپ صفحه برای شما به نمایش در می‌آیند.
۳- مرحله بعد روی گزینه رزرو در سمت چپ صفحه کلیک کنید.

روش رزرو هتل در سایت جااینجاس چگونه است؟

فیلترهای جست و جو برای رزرو هتل

۴- در مرحله بعد، وارد صفحه ثبت اطلاعات خواهید شد.
۵- اطلاعات فرد رزرو کننده و مسافر (اکثر مواقع یکی هستند) را وارد کنید.
۶- پس از ثبت اطلاعات، رزرو شما در سیستم ثبت می‌شود.
۷- تایید نهایی رزرو از سمت جااینجاس و هتل، از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود.
۸- پس از آن به صورت خودکار به صفحه پرداخت آنلاین هدایت می‎شوید. 
۹- بعد از پرداخت، واچر (نامه اقامت هتل) برای شما به نمایش در می‌آید. 

روش رزرو هتل در سایت جااینجاس چگونه است؟

چند نکته درباره واچر (نامه اقامت) هتل

  • پس از به نمایش درآمدن واچر، حتما با کلیک بر گزینه چاپ واچر، آن را ذخیره یا پرینت کنید.
  • اگر نیاز به دسترسی دوباره به واچر داشتید، در منو سایت به بخش پیگیری سفارش رفته و با وارد کردن کد رزرو و شماره موبایل، دوباره واچر را دریافت کنید.

واچر را می‌توانید از بخش پیگیری سفارش دوباره دریافت کنید.

پشتیبانی رزرو هتل جااینجاس
همان طور که تا این جا راهنمای رزرو هتل را مطالعه کردید، متوجه شدید تمامی فرآیند به صورت آنلاین انجام خواهد شد. با این وجود اگر هر گونه سوال و ابهامی در این میان برای شما به وجود آمد، خیالتان راحت باشد. 
تیم پشتیبانی جااینجاس در ۲۴ ساعت شبانه روز همراه شما است. برای ارتباط با پشتیبانی جااینجاس می‌توانید از روش‌های زیر اقدام کنید: 
•    شماره تماس: ۷۴۴۱۷۷۴۴-۰۲۱ و ۷۴۴۱۷۰۰۰-۰۲۱
•    ایمیل: support@jainjas.com 
•    بخش پیگیری سفارش در منو سایت 

قوانین رزرو هتل در جااینجاس
در ادامه با مهم‌ترین قوانین رزرو هتل در جااینجاس آشنا خواهیم شد: 
۱- مسئولیت اطلاعات هتل‌ها که در جااینجاس قرار گرفته همچون قیمت، روش محاسبه حق سرویس، صبحانه، ترانسفر از فرودگاه و... به عهده هتل است.
۲- جااینجاس مسئول تمام رزرو‌هایی است که مراحل تایید آن‌ها نهایی شده و واچر برای میهمان صادر شده است. اگر بنا به شرایط هتل، واگذاری اتاق انجام نشود، جااینجاس متعهد است اقامتگاهی مشابه را در همان زمان درخواستی در اختیار کاربر قراردهد و یا وجه را بنا به درخواست کاربر مسترد کند.
۳- کاربر می‌تواند در جااینجاس درخواست لغو رزرو دهد. در این صورت با توجه به شرایط کنسلی اعلام شده توسط هتل، جریمه کنسلی و نحوه استرداد به کاربر اطلاع رسانی می‌شود. 
۴- ملاک شناسایی افراد، کارت ملی و شناسنامه و ملاک احراز زوجیت، ذکر نام همسر در شناسنامه است. 
۵- کلیه عملیات رزرو هتل در جااینجاس مشمول مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیک ایران بوده و هرگونه تخلف تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

جمع‌بندی
در این مطلب با جست و جوی سریع هتل‌ها با استفاده از فیلتر‌های جست و جو و روش رزرو هتل در جااینجاس آشنا شدید. اگر در طول مسیر رزرو هم به هر گونه مشکلی برخوردید، کافی است با تیم پشتیبانی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول راهنمای رزرو هتل جااینجاس 
۱- آیا در پرداخت هزینه، می‌توان بخشی از مبلغ را در هتل تسویه کرد؟
خیر. تمام مبلغ به صورت آنلاین و یکجا دریافت می‌گردد.
۲- آیا بعد از نهایی شدن رزرو، امکان تغییر تاریخ یا تغییر مشخصات وجود دارد؟
این موضوع با توجه به قوانین هتل صورت می‌گیرد. در صورت تایید هتل، اعمال تغییرات از سوی جااینجاس بلامانع است.
۳- آیا امکان کنسل کردن رزرو وجود دارد؟ جریمه کنسلی چه قدراست؟

قوانین کنسلی رزرو در هر هتل با توجه زمان اعلام کنسلی متفاوت است. می‌توانید درخواست کنسلی خود را در جااینجاس ثبت کنید تا شرایط و میزان جریمه به شما اطلاع رسانی شود.

برچسب ها: رزرو هتل ، انواع هتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار