رئیس جمهور با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در ارتباط با سکو‌های فناوری، برخورد با تخلف را ضروری دانست.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه هیات دولت که صبح امروز چهارشنبه برگزار شد، تصریح کرد: مشکلات ایجاد شده در ارتباط با این سکو‌ها باید از طریق مراجع ذی‌ربط با همراهی معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات پیگیری شود.

وی در ادامه افزایش تولید نفت را که به واسطه تلاش متخصصان و کارکنان تلاشگر شرکت نفت حاصل شده است، شایسته قدردانی دانست و اظهار داشت: با توجه به برخی گزارش‌ها درباره طولانی شدن فرآیند اجرای برخی قرارداد‌ها در مجموعه شرکت نفت، ضروری است تمهیدات لازم برای کوتاه‌تر شدن این فرآیند اندیشیده شود.

رئیس جمهور همچنین با تاکید بر تلاش برای به نتیجه رسیدن هر چه سریع‌تر قرارداد‌ها و تفاهم‌نامه‌های جمهوری اسلامی ایران با کشور‌های خارجی تحقق این امر را نیازمند پیگیری روزانه و مستمر مسئولان مربوط دانست.

وی در ادامه بر ضرورت تقویت بخش‌های حقوقی دستگاه‌های اجرایی به منظور دفاع حقوقی و استیفای حقوق دولت تاکید کرد.

رئیس جمهور در ادامه با اشاره به برخی موضوعات و مشکلات درباره اجرای طرح‌های عمرانی که نیازمند همکاری نیرو‌های مسلح با دولت است، تاکید کرد: برای رفع این مسائل ضروری است از طریق وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح به عنوان رابط نیرو‌های مسلح و دولت و با در نظر گرفتن اولویت‌ها برای حل مشکلات مردم اقدام شود، چرا که بخش قابل توجهی از این طرح‌ها برای حل مسائل مردم اجرا می‌شود و برای دولت اولویت دارد.

وی همچنین تامین مالی پروژه‌های مسکن را از اولویت‌های اساسی دولت برشمرد و از معاون اول خواست با حضور همه دستگاه‌های مسئول، راهکار‌های تقویت منابع مالی طرح‌های مسکن در سراسر کشور را بررسی و احصا کنند.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تشکر از خدمات سجادی در دوره تصدی وزارت ورزش و موفقیت‌های کسب شده در این دوره، برای وی آرزوی سلامتی و بر لزوم تداوم همراهی وی با دولت تاکید کرد.

آیت الله رئیسی با اشاره به اهمیت ورزش از نگاه دولت مردمی گفت: دولت تلاش کرد برای عرصه ورزش، مدیرانی از جنس ورزش انتخاب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۱ ۱۳ مرداد ۱۴۰۲
در مدرسه ها ساعت های دینی را افزایش دهید. بجایی درس فرهنگ و هنر و یا نقاشی زندگی نامه امامان را به بچه درس بدهید.
زبان انگلیسی را حذف کنید و زبان عربی را اموزش دهید.
Iran (Islamic Republic of)
زاگرسیان
۱۱:۳۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
همه جاسوسیها و فتنه ها از گور شبکه های خارجی است که فقط در کشور ما هیچ تعهدی را قبول نمی‌کنند همچون چهار پلتفرم اینستا و واتساپ و تلگرام و مخصوصا گوگل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
پس را ه حل چی هست ؟؟؟؟؟؟ جریمه که نمکنید . توقیف که نمیکنید علی برکت ثانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۹ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
سلام آقای ریسی ... گمونم بنزین رو گرون می کنی بعدش مثل ریس جمهور قبلی می گی شب خوابیدم بنزین خودش گرون شد خبر نداشتم.... اون هم با مردانگی شما دولتی ها دارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۴۴ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
بهتر بود آقای رئیس جمهور اولا کار خلاف طاقچه را محکوم می کرد ومی گفت باید با آن کارکنان خلاف کار برخورد شود بعد این حرف ها را می زدند راستی در شیراز یک مرد زنی محجبه را کتک زد آقای رئیسی اگر واکنش نشان می دادید اشکال شرعی نداشت
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۰۵:۴۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
شکر خدا خودشان هم متوجه می شوند محدودیت معادل با مصونیت نیست. باید با هر کسی که تخلف کرده برخورد کرد.
Germany
ناشناس
۰۰:۵۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
جناب رئیس جمهور ان شاءالله با تلاش و مطالعه و بکار گیری نخبه های متخصص در کنارتون و یا حداقل مشورت با اهل فن به داد ایران برسید تا از دست نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
اخرشم دودش به چشم مردم میره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
همونطور که بعضی خبرگزاری ها گفتن ، بعضی از این پلتفرم ها پشتشون به شدت گرمه .
و نتیجه ی این پشت گرمی رو در حرف ها و مقدمه چینی های رئیس جمهور کشور داریم می بینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
جناب ریس جمهور بیکاری بیداد می کنه چکارکردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
جناب رئیسی استفاده از تجربه دیگران کار عاقلانه ای هست
از اردوغان پرسیدند چرا بورس چندین برابر تورم رشد داشته پاسخ داد؟ برای عقب نماندن اقتصاد بعد از تورم باید بازارهای مالی چندین برابر رشد قیمتی داشته باشند تا سرمایه در گردش آنها از تورم عقب نماند متاسفم برای خودمان که سهامدار آه و ناله می کنه کسی به دادش نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۵ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
اینترنتی هم مگر باقی مانده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
بله درست است تعطیل کردن چاره کار نیست ، متاسفانه قوانین درست و حسابی نداریم ، مثلا اگر جرم همچین کاری جریمه در حد نصف دارایی های شرکت بود اصلا چنین موردی حتی برای اولین بار هم اتفاق نمی افتاد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
به قیمت خودرو برسید که در کمتر از یک سال سه برابر شده است
آخرین اخبار