بهادری جهرمی:

دولت سیزدهم با جدیت در وسط میدان اصلاح روند‌ها قرار دارد

سخنگوی دولت گفت: دولت سیزدهم با جدیت در وسط میدان اصلاح روند‌های گذشته قرار دارد که نمونه آن در بحث تامین گاز، برق و سلامت مردم قابل مشاهده است.

علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: دولت سیزدهم تغییر ریل محسوسی را در حوزه‌های راهبردی ایجاد کرد که این موضوع مورد توجه نهاد‌های خارجی از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک راهبردی شورای روابط خارجی آمریکا نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در تامین گاز و برق مورد نیاز کشور با وجود ناترازی بخش انرژی کشور، به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و افزود: با اصلاح رویه و در شرایطی که روزانه بیش از ۷۰۹ نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می‌دادند، نه تنها واکسن کرونا وارد کشور شد بلکه جزو اولین کشور‌هایی بودیم که از شرایط بحرانی کرونا خارج شدیم.

علی بهادری جهرمی روز سه شنبه در نشست سیاسی دانشجویان طرح ولایت در دانشگاه شهید بهشتی اظهار داشت: دولت سیزدهم تغییر ریل محسوسی را در حوزه های راهبردی ایجاد کرد که این موضوع مورد توجه نهادهای خارجی از جمله مرکز تحقیقات استراتژیک راهبردی شورای روابط خارجی آمریکا نیز قرار گرفته است.

وی با اشاره به موفقیت دولت سیزدهم در تامین گاز و برق مورد نیاز کشور با وجود ناترازی بخش انرژی کشور، به موضوع کرونا نیز اشاره کرد و افزود: با اصلاح رویه و در شرایطی که روزانه بیش از ۷۰۹ نفر به دلیل این بیماری جان خود را از دست می دادند، نه تنها واکسن کرونا وارد کشور شد بلکه جزو اولین کشورهایی بودیم که از شرایط بحرانی کرونا خارج شدیم.

وی با برشمردن اقدامات دولت در حوزه های اقتصادی اظهار داشت: سال گذشته حجم تجارت خارجی کشور با ثبت رقم ۱۱۲ میلیارد دلار رکورد زد و حتی تولید خودرو از ۷۵۰ هزار دستگاه به یک میلیون و ۳۵۰ دستگاه افزایش یافت.

بهادری جهرمی با بیان اینکه اقدامات دولت قبل به رکورد شکنی تورم ۷۰ ساله در شهریور ۱۴۰۰ و حداقلی شدن فروش نفت منجر شد، اظهار داشت: عده‌ای می خواستند هم چرخ اقتصاد بچرخد و هم چرخ سانتریفیوژ، ولی هم سیمان در قلب راکتور ریختند و هم چرخ اقتصاد نچرخید.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم تلاش دارد تا سیاست گذاری های اشتباه گذشته را اصلاح کند، افزود: این دولت تغییر ریل محسوسی در نگاه به ظرفیت های داخل کشور داشته و نگاهش بر رشد اقتصاد بر پایه فعالیت‌های دانش بنیان است.

سخنگوی دولت با اشاره به حوادث سال گذشته در کشور و اینکه دشمن با هدف تجزیه ایران تمام قد وارد میدان شد، خاطر نشان کرد: دشمن با مشاهده پیشرفت های دولت در زمینه های مختلف، به دنبال القای ناامیدی و سیاه نشان دادن فضای کشور است.

وی خدمت رسانی به مردم را رسالت اصلی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: برای نمونه میانگین ساخت مسکن در ۸ سال دولت قبل حدود ۴۰۰ هزار مسکن بود ولی اکنون به حدود ۸۵۰ هزار مسکن در سال رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
ممنون از دولت زحمتکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۱ مرداد ۱۴۰۲
خدا قوت اجرتان با خدا
آخرین اخبار