سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : سال‌هاست که در کرمانشاه ۹۰ درصد منابع قیر طبیعی وجود دارد، اما بی دریغ از یک فرآوری ساده در این حوزه بودیم.

محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : امروز با همت عرصه علم و صنعت و حمایت جهاد دانشگاهی از افراد توانمند و شرکت‌های دانش بنیان شاهد چندین فرآوری از نعمت خدادادی قیر طبیعی هستیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه استفاده از منابع قیر طبیعی استان ظرفیت گسترده‌ای برای پیشرفت دارد، عنوان کرد: این محصول در استان به عنوان بزرگترین منبع قیر طبیعی کشور جای کار و تبدیل فرآوری داشته، اما راه اندازی نخستین شرکت فرآوری این منبع خدادادی اقدام قابل توجه و ستایشی است.

محمدی بیان داشت: هرچقدر به دستاورد‌های منابع و ظرفیت‌های بدون استفاده در استان کرمانشاه توجه شود سود کشوری بیشتری نیز شاهد خواهیم بود، اما باید توجه داشت که این سود آوری و توسعه کشوری نیازمند حمایت بیشتر مسئولین کشوری است.

وی با اشاره به آینده روشن و ایجاد گشایش‌های اقتصادی در کشور، یادآور شد: دولت زمینه را برای استفاده از زیر ساخت‌ها به منظور عبور از وضعیت‌های موجود ایجاد کرده و شکست تحریم‌ها و ایجاد اقتصاد جدید از سوی دولت ایجاد شده تا با گام‌های مؤثری در مسیر تحول بخش‌ها تولیدی حرکت کنیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه مطرح کرد: راه اندازی شرکت و واحد‌های فرآوری و دستاورده‌های علمی هرچند کوچک نقطه آغاز و امید خوبی است و همچون زنجیره ارزشی برای گسترش و رشد بیشتر نیازمند سایر زنجیره‌های ارزشی در ابعاد دیگر علم و فناوری است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.