نماینده مردم مهریز در مجلس:

محور مهریز - تنگ چنار دوبانده می‌شود

صباغیان گفت: عملیات اجرایی دوبانده شدن محور مهریز-تنگ چنار در دستور کار راهداری است.

محمد رضا صباغیان نماینده مردم مهریز، بافق و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی در جمع اصحاب رسانه و جمعی از اهالی مهریز گفت: در نشست با استاندار مقرر شد مدیران حوزه راهداری نسبت به آغاز عملیات اجرایی مسیر مهریز-تنگ چنار اقدام کنند و عملیات اجرایی، پنج کیلومتری ابتدای مسیر به زودی آغاز شود. 

اوافزود:کار باند دوم این مسیر نیز در قالب مرمت و تعمیر اجرایی می‌شود.

صباغیان در ادامه به چهار بانده شدن مسیر یزد به مهریز اشاره و بیان داشت: قبلا دستور از وزیر سابق راه گرفته شده بود و دوباره نیز دستور از وزیر جدید راه گرفته شده است و موضوع هزینه‌های اجرای آن است که پیگیر زمین معوض برای واگذاری هستیم و نیاز به پیگیری مستمر مسئولان شهرستان و استان جهت عملیاتی شدن این طرح است.

او در ادامه به جابجایی معادن شن و ماسه در مهریزاشاره و تصریح کرد: معادن شن و ماسه در مهریز نیاز ماسه استان یزد را تامین می‌کنند و در نشستی که با استاندار داشتیم جابجایی معادن مورد اقبال قرار نگرفت.

صباغیان بیان داشت: صاحبان معادنی که ضوابط را رعایت نکنند و یا گرانفروشی کنند در آن نشست مجوز برخورد و حتی ابطال مجوزآن‌ها صادر شد.

نماینده مردم مهریز، ابرکوه، بافق، بهابادوخاتم در مجلس شورای اسلامی،   تاکید کرد: بعضی از تپه‌های ماسه و دپو‌های ماسه که به نوعی بلا صاحب است باید برای کمک به شهرستان فروخته شوند و کم کم کمک معادن به برداشت ماسه کوهی سوق داده شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۱۲ مرداد ۱۴۰۲
تنها شهرستان استان یزد فقط مهریز است چه علاقه ای دارید به مهریز که اینقدر خبر مهریز می نویسید شهرستان های دیگه جزء استان یزد نیستند که چسبیدید به شهرستان مهریز جالبه