رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با ۴۰ تشکل دینی همکاری می‌کند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: این شورا به منظور مردمی کردن برگزاری مراسم ملی و مذهبی با ۴۰ تشکل دینی و فرهنگی همکاری می‌کند.

حجت الاسلام علی ناصر به مناسبت ۱۲ مرداد سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، گفت: مقام معظم رهبری در حکم جدید رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بر مردمی کردن بزرگداشت‌ها، فعال کردن مساجد و نهادهای مردمی و به‌کارگیری ابتکارات و خلاقیت‌های جوانان انقلابی تاکید شده است.

وی گفت: در راستای تحقق این رویکرد، شورای هماهنگی به عنوان سیاستگذار، ناظر و هماهنگ کننده بین نهادها و دستگاه ها برای برگزاری باشکوه مراسم با استفاده از ظرفیت های مردمی تلاش می کند.

این مسوول افزود: مراسم ملی و مذهبی ویترین حضور مردم در صحنه های مختلف مشارکت سیاسی است و شورای هماهنگی با برگزاری جلسات و تشکیل ستادها به نوعی مجری این مراسم محسوب می شود.

وی ادامه داد: بیشترین همکاری و هماهنگی این نهاد با تشکل های مردمی، هیات های مذهبی، بنیاد غدیر، بنیاد مهدویت و جبهه مردمی خاتم است.

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه این شورا در برگزاری تجمعات و مراسم بزرگ شهر از قبیل دسته های عزاداری حسینیه و زینبیه اعظم، فاطمیون و ثارالله و اعیاد بزرگ نیمه شعبان و غدیر به طور مستقیم حضور موثر دارد، افزود: از مسولان استانی و شهری انتظار می رود به لحاظ تامین سخت افزار و تجهیزات، کمک حال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان باشند.

وی گفت: سیستم صوتی این شورا مربوط به ۱۷ سال پیش است و نیاز به روز رسانی و نوسازی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: تامین این امکانات و تجهیزات موجب ایجاد بستر مناسب برای تعظیم شعائر و ایام الله، تعمیق باورها و ارزش ها، ترویج فرهنگ انقلابی و افزایش انگیزه و مشارکت مردم در برگزاری مراسم می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.