افتتاح ۱۵۲ کلاس درس در آغاز سال تحصیلی جدید

۱۵۲ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدید در مازندران افتتاح می‌شود.

مهدی استادیان مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران در حاشیه آئین کلنگ زنی همزمان دو مدرسه ابتدائی در گلوگاه به اجرای ۲۸ طرح مدرسه سازی در استان اشاره کرد و گفت: مهر امسال (هفته دولت) ۱۵۲ کلاس درس برای آغاز سال تحصیلی جدید افتتاح می‌شود.

او درباره احداث شدن این ۲ مدرسه ابتدائی در گلوگاه، افزود: ساخت مدرسه ۶ کلاسه شهید زاهدی و مدرسه سه کلاسه شهید ریاحی روستای وزوار از توابع بخش مرکزی این شهرستان آغاز شد.

استادیان با اشاره به مشارکت بسیج سازندگی و مجمع خیّرین مدرسه ساز در ساخت این مدارس، گفت: مدرسه ۶ کلاسه شهید زاهدی گلوگاه که برای تحصیل ۱۸۰ دانش آموز ابتدایی ساخته می‌شود به حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

او افزود: ساخت مدرسه سه کلاسه شهید ریاحی روستای وزوار که با مشارکت زوج جوان خیرنیک اندیش (آقای رضایی و خانم حاجی) و با حمایت دو اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی و تجهیزات مدارس با همراهی بسیج سازندگی، مجمع خیّران نیک اندیش با اعتباری ۲ میلیارد تومان و بمدت یک سال ساخته می‌شود.

استادیان ادامه داد: این زوج جوان گلوگاهی تاکنون سه مدرسه ساخته و تحویل آموزش و پرورش شهرستان گلوگاه داده اند.

او افزود: ۱۴۰ میلیارد تومان تعهدات خیران مدرسه ساز پارسال در سطح استان مازندران بود که مقدار زیادی از کمک خیران محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.