نیرو‌های اورژانس اجتماعی شهرستان رشت در اقدامی به موقع، مادر و پسر ۱۲ ساله‌ای را که زیر چادر در خیابان زندگی می‌کردند به مراکز بهزیستی منتقل کردند.

مدیرکل بهزیستی گیلان گفت: با تماس مردمی مبنی بر اقامت مادری جوان با پسر ۱۲ ساله اش در یک چادر مسافری در یکی از خیابان‌های شهر رشت ، نیرو‌های اورژانس ۱۲۳ شهرستان رشت به سرعت به محل مورد نظر اعزام شدند.

سیدمهدی خدمت بین دانا با تاکید بر شرایط ناامن این مادر و پسر بی خانمان ، افزود : با مجوز قضایی از قاضی کشیک ، پسر ۱۲ ساله در یکی از مراکز زیر نظارت بهزیستی گیلان اسکان یافت.

وی افزود: مادر این کودک هم به دلیل بیماری اعتیاد و نداشتن همکاری با نیرو‌های اورژانس اجتماعی، به مرکز درمان سرپایی اعتیاد هدایت شد تا پس از گذراندن دوره درمان، در صورت داشتن شرایط نگهداری از فرزندش، کودک به آغوش خانواده باز گردد.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به ضرورت بازدید‌های دوره‌ای با هدف اطمینان از شرایط نگهداری کودک در صورت تحویل به خانواده، گفت: همچنین با دستور معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان مقرر شد تا پس از تحویل دادن این کودک به مراکز زیر نظارت بهزیستی، بتوان با وی ملاقات کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.