فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان در کشف بیش از ۳۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های جنوبی استان خبر داد.


 سردار رضا شجاعی گفت: در راستای تشدید مبارزه با قاچاق موادمخدر، مرزبانان هنگ‌های مرزی با اشراف اطلاعاتی و به‌کارگیری تجهیزات الکترونیکی و اپتیکی از قصد قاچاقچیان موادمخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور مطلع و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل به تشدید پوشش نوار مرزی پرداختند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: سوداگران مرگ که قصد داشتند در فرصتی مناسب محموله خود را وارد کشور کنند با هوشیاری مرزداران از رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند و مرزداران طی ۳ عملیات در مرز‌های جنوبی استان موفق شدند ضمن دستگیری ۲ نفر قاچاقچی و توقیف یک دستگاه خودرو،  چهار دستگاه موتورسیکلت، مقدار ۳۴۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰۵ کیلوگرم حشیش و ۲۳۸ کیلوگرم تریاک و تعداد دو قبضه سلاح از نوع کلاش و کلت کمری، تعداد دو تیغه خشاب و مهمات‌های مربوطه را کشف کنند.

سردار " شجاعی " با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: مرزبانان مستقر در مرز‌های استان با رصد لحظه به لحظه مرز‌های این کشور اجازه سوءاستفاده به قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار