نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قرارگاه اربعین حسینی گفت: مجموعه وزارت تعاون امسال تدارک ویژه‌ای را برای استقبال از زوار پاکستانی اربعین در مرز میرجاوه دیده اند.

  مهری طالبی دارستانی در حاشیه بازدید از پایانه مرزی و زائرسرای امام رضا (علیه السلام) میرجاوه گفت: امام حسین (ع) کشتی نجات همگان است و معارف حسینی افراد مختلف را فارغ از رنگ و نژاد و مذهب و ملیت، به خود جذب می‌کند.

 وی افزود: با توجه به اینکه مرز میرجاوه بعنوان دروازه شرقی حرم حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» پذیرای زوار پاکستانی اربعین حسینی است که با رنج و سختی فراوان طی مسیر میکنند، در ستاد مرکزی اربعین و همچنین قرارگاه اربعین حسینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مصوب شد تا همه توان و ظرفیت برای استقبال مطلوب و در شأن زوار حسینی در مرز میرجاوه بکارگرفته شود.

 نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در قرارگاه اربعین حسینی گفت: در روز‌های گذشته از سوی قرارگاه اربعین حسینی وزارت متبوع، اداره‌های کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دستگاه‌های تابعه وزارتخانه در استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، هرمزگان و یزد به منظور کمک به استان سیستان و بلوچستان در بحث ایجاد امکانات و پشتیبانی مطلوب برای پذیرایی از زائران پاکستانی امام حسین «علیه السلام» تعیین شدند.
 طالبی دارستانی افزود: همچنین در بازدید امروز، مقرر شد تا با استفاده از ظرفیت خیرین و سایر دستگاه ها، ملزومات مورد نیاز قرارگاه اربعین حسینی تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در مرز میرجاوه فراهم شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار