فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : عملیات ساخت زائرسرای اربعین توسط شهرداری در این شهرستان آغاز شده و با بیش از ۷۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین تکمیل خواهد شد.

صدرالله بابلی فرماندار سرپل‌ذهاب گفت : بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه به عنوان مجری طرح معرفی و تا این لحظه عملیات اجرایی شامل خاک‌برداری اولیه انجام شده و عملیات پی‌ریزی در حال انجام است.

وی اظهار کرد: ساخت این بنا و تجهیزات کامل آن بیش از ۷۰ میلیارد ریال هزینه دارد که این زائر سرا در مجموع ۵۶۰ متر مربع زیربنا دارد.

فرماندار سرپل‌ذهاب از آغاز به کار روکش آسفالت و ایجاد روشنایی مسیر بزرگراه کربلا در آستانه اربعین حسینی خبر داد و این اقدام‌ها را از برکات اربعین دانست.

بابلی ادامه داد: عملیات بهسازی و احداث راه‌های حبیب‌وند، رمپ ورودی، روکش آسفالت جاده کمربندی سرپل‌ذهاب به روستای میانمیل نیز برای رفاه حال بیشتر مسافران و زائران عتبات عالیات آغاز شده است.

وی گفت: این اقدام‌ها به برکت اربعین آغاز شده و در آینده نزدیک، طبق قول مسوولان راهداری استان کرمانشاه، از محل اعتبارات اربعین، امسال روکش جاده گردنه پاطاق و به خصوص تامین روشنایی گردنه، انجام شود.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب افزود: استاندار کرمانشاه اعتبار خوبی در بحث راه و امور شهری به این شهرستان اختصاص یافته و ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های اربعین شهرداری در دست اقدام است.

او گفت: با توجه به اینکه سرپل‌ذهاب در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته، انتظار می‌رود اعتبار بیشتری برای زیرساخت‌ها و حل مشکلات موجود اختصاص یابد تا در این زمینه تلاش و گام‌های بیشتر داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.