نظارت و بررسی در بودجه شهرداری‌های مازندران با دستور رئیس جمهور دوچندان شده است.

حسینی پور استاندار مازندران امروز یکشنبه در ادامه چهاردهمین سفر شهرستانی به قائمشهر در روستای سیدابوصالح و در جمع مردم دهستان کوهساران، بابیان این که دولت سیزدهم توسعه و جبران عقب ماندگی روستا‌های محروم را مورد تاکید قرار داده است، گفت: همسو با رویکرد دولت تا کنون در سفر‌های شهرستانی مشکلات ۸۵۰ روستای استان شناسایی و در حال رفع این مشکلات هستیم.

 او افزود: در ۱۳ سفر شهرستانی گذشته چالش و نیازمندی حدود ۸۵۰ روستای مازندران از نزدیک بررسی و چالش‌های مردم این روستا‌ها در حال حل و فصل است.

استاندار مازندران با بیان این که تفاوتی بین روستا‌های استان مازندران وجود ندارد، گفت: با توزیع مناسب و عادلانه بودجه شهرستانی، عقب ماندگی‌های روستای محروم را جبران می‌کنیم.

حسینی پور با بیان اینکه اختیارات بودجه دولتی شهرداری‌ها به عهده شورای برنامه ریزی استان قرار گرفته است، افزود: با دستور رئیس جمهور نظارت و بررسی در بودجه شهرداری‌های مازندران دوچندان شده است و همه مسایل را به درستی رصد می‌کنیم.

او افزود: قائمشهر یکی از شهرستان‌های مازندران است که بیشترین نرخ بیکاری را دارد و دولت سیزدهم حامی جدی کارخانه نساجی مازندران است تا برند مازندران در این شهرستان دوباره رونق بگیرد.

استاندار مازندران با بیان این که محصولات کشاورزی منطقه باید به درستی و با استاندارد تولید و بسته بندی شود، گفت: گردشگران برای محصولات محلی هزینه می‌کنند که این امر سبب رونق اقتصادی و اشتغال منطقه می‌شود.

حسینی پور گفت: مردم باید پای کار و تولید بیایند و دولت سیزدهم با توسعه زیر ساخت‌ها، زمینه کارآفرینی را بوجود آورده است.

او افزود: متاسفانه برخی دولت‌ها در گذشته موانع و مشکلات اداری زیادی را برای مردم ایجاد کردند و مسوولان اجرایی در گذشته عامل عقب افتادگی و بی رونقی اقتصاد مناطق مختلف مازندران بودند.

استاندار مازندران گفت: دولت سیزدهم همه زیر ساخت‌های روستا‌های استان را توسعه می‌دهد و همزمان با فعالیت دولت سیزدهم تاکنون حدود ۴۵۰ کیلومتر آسفالت روستایی مازندران انجام شده است.

در این نشست ۱۷ مصوبه توجه به توسعه آب، برق و گاز، راه، مسکن هشت روستای بخش کوهساران شهرستان قائمشهر از سوی استاندار مازندران مطرح شد که به طور متوسط دستگاه‌های اجرایی استان باید تا پایان سال جاری آن را عملیاتی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.