مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه از حفاری چاه نیمه عمیق برای سه روستای علی‌اکبر آباد، فرمان و اسدآباد از توابع شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : عملیات اجرای آبرسانی به این روستا‌ها تا ۲ ماه دیگر تکمیل می‌شود.

رضا داودی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت : در سال‌های گذشته آب این روستا‌ها از چاهی در روستای فرمان تامین می‌شد که تازگی با افت شدید و کمبود آب مواجهه شده است و به همین خاطر آبرسانی به این روستا‌ها با فوریت در دستور کار جدی شرکت آب و فاضلاب قرار گرفته است.

وی از حفاری چاه نیمه عمیق برای این روستا‌ها خبر داد و گفت: تاکنون خط انتقال آب به روستای علی اکبرآباد و فرمان انجام شده و همچنین مخزن آب این روستا‌ها نیز تامین شده است.

داوودی از جمله مشکلات تاخیر اجرای آبرسانی به این روستا‌ها را عملیات برق رسانی به دلیل داشتن معارض اجتماعی عنوان کرد و اظهار امیدواری نمود که با تلاش بی وقفه تا زمان اجرایی شدن این پروژه مشکل برق رسانی نیز مرتفع شود.

مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمانشاه با بیان اینکه عملیات اجرای آبرسانی به این روستا‌ها با پیشرفت خوبی در حال اجرا است، پیش بینی کرد تا ۲ ماه دیگر طرح آبرسانی به این روستا‌ها به اتمام برسد.

داودی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: بیش از ۸۶۰ روستای استان به نوعی با مشکل کمبود آب مواجه هستند، و طرح آبرسانی به این روستا‌ها با اعتباری بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تاکنون اقدامات خوبی در حوزه آبرسانی آب شرب به روستا‌های دارای تنش و فاقد آب شرب استان کرمانشاه با هم افزایی با قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف و سپاه نبی اکرم (ص) شروع شده و آبرسانی به بیش از ۳۰۰ روستای استان را در دست اجرا است.

این مقام مسئول بیان داشت: طبق برنامه‌های زمانی بندی شده امسال آبرسانی به بیش از ۲۰۰ روستای استان انجام می‌شود.

داودی اظهار داشت: در یک سال اخیر بیش از ۶۰ کیلومتر لوله‌گذاری، ۲ هزار و ۱۰۰ متر مکعب مخزن و ۲ باب چاه حفر شده است .

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.