در موضوع حجاب کوتاه نمی‌آییم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در برابر بی حجابی ها برخورد های لازم را انجام داده و از مسئله حجاب کوتاه نمی آییم.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در نوزدهمین جلسه عفاف و حجاب استان گفت: موضوع کشف حجاب مطالبه مردمی است و در این خصوص به هیچ عنوان کوتاه نمی‌آییم و در مقابل قانون شکنی بی‌حجابی و کشف حجاب مطابق قانون برخورد می‌کنیم.

او افزود: تکالیف دستگاه‌ها در هر حوزه مشخص شده و باید در جای خود و به موقع کار‌ها به نحو احسن انجام شود تا وضعیت بدحجابی بهبود پیدا کند و دشمن نیز نتواند نفوذ کند.

طالبی از مدیران دستگاه‌های اجرایی هم خواست براساس وظیفه، افراد زیر مجموعه‌شان را در داخل دستگاه و در جامعه از نظر رعایت حجاب کنترل کنند.

معاون استاندار عنوان کرد: دستگاه‌هایی که برایشان مسئولیت تعریف شده به بهترین نحو ممکن باید به دستورات و مسئولیت‌هایشان عمل کنند و انتظار داریم دستگاه‌های فرهنگی نیز کمک کنند.

او با اشاره به اینکه دشمن هنرمندانه در فضای مجازی فراتر از کار‌های مذهبی و اعتقادی ما عمل کرده گفت: در بحث فرهنگی و تبلیغ دین اسلام به جوانان غفلت کردیم و در جنبه‌های مختلف فرهنگی به ما ضربه وارد شده است که باید با انجام اقدامات خوب فرهنگی درصدد جبران آن باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار