کمک بیش از ۷۴ میلیارد تومانی مردم قزوین به نیازمندان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین از جمع آوری ۷۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان خبر داد.

همت امانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین گفت:در سه ماهه نخست سال جاری ۷۴ میلیارد و ۲۵۲ میلیون تومان کمک توسط مردم نیکوکار برای نیازمندان و محرومان جمع آوری شده است.

وی عنوان کرد: از این میزان کمک جمع آوری شده بیش ۱۴ میلیارد و ۵۷۵ میلیون تومان کمک مردمی در طرح اکرام ایتام و محسنین بوده است که این میزان کمک توسط ۳۲ هزار و ۷۸۵ حامی به هفت هزار و ۶۷۸ فرزند یتیم و محسنین اهداء شده است.

امانی عنوان کرد: مابقی کمک‌های مردمی در سرفصل‌های صدقه، اطعام و افطاری، کمک معیشت و سایر کمک‌های مردمی جمع آوری شده است که همه این کمک‌ها براساس موارد تعیین شده از سوی نیکوکاران در همان زمینه صرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز فضای عمومی جامعه به سمت استفاده از بستر‌های مجازی سوق پیدا کرده است از این رو نیکوکاران می‌توانند علاوه بر مراجعه حضوری از طریق کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: کمک اهدا شده به هر میزان و مبلغی براساس نیت نیکوکار در همان سرفصل هزینه می‌شود و حتی کمک نیت شده برای نیازمندان منطقه خاص برای سایر افراد هزینه نمی‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار