کمک بیش از ۷ میلیارد تومانی نیکوکاران به نیازمندان خرمدشت

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت گفت: بیش از هفت میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف از سوی نیکوکاران به نیازمندان خرمدشت اهدا شده است.

حامد علیپور رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت گفت: در سال گذشته بیش از هفت میلیارد و ۹۹۳ میلیون تومان کمک مردمی در قالب طرح‌های مختلف امدادرسانی به نیازمندان و محرومان توسط اقشار مختلف مردم نیکوکار و امدادگران جمع آوری شده و به دست محرومان رسیده است.

عیپور افزود: از این میزان کمک مردمی بیش از ۸۵۴ میلیون تومان اطعام و افطاری، بیش از ۱۸۴ میلیون تومان نذر و قربانی و بیش از یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان طرح احسان و حسینی بوده است.

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از ۲۵۷ میلیون تومان کمک مردمی جشن عاطفه‌ها و بیش از ۵۴ میلیون تومان کمک جشن نیکوکاری را برای نیازمندان و محرمان خرمدشت شاهد بودیم.

علیپور عنوان کرد: کمک بیش از ۳۴۵ میلیون تومانی برای تأمین مسکن نیازمندان و کمک بیش از ۳۲۳ میلیون تومانی برای تأمین معیشت نیازمندان از سایر کمک‌های ارائه شده در این مدت به نیازمندان خرمدشت است.

وی اظهارکرد: یکی از طرح‌های کمیته امداد که استقبال شایانی از آن شده است، طرح اکرام ایتام و محسنین است که در حال حاضر در خرمدشت با همکاری و کمک ۵۴۱ حامی در حال اجراست.

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت گفت: در سال گذشته بیش از یک میلیارد و ۱۰۱ میلیون تومان کمک ۵۴۱ حامی به ۴۰ فرزند یتیم و ۱۴۳ فرزند محسنین ارائه شده است که همه این کمک‌ها در بخش نقدی به حساب فرزندان تحت حمایتشان واریز و در کمک‌های غیرنقدی، با هماهنگی مددکار به فرزند تحت حمایت تحویل شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی سال گذشته چهار مرکز نیکوکاری بیش از چهار میلیارد و ۱۰۸ میلیون تومان کمک مردمی را جمع آوری و برای محرومان منطقه فعالیت خودشان هزینه کرده اند.

علیپور تصریح کرد: در این مدت بیش از ۱۶۰ میلیون تومان صدقه مردم در دو هزار و ۶۸۰ صندوق صدقه جمع آوری شده است که صدقه جمع آوری شده نیز برای نیازمندان همین منطقه صرف شده است.

رئیس کمیته امداد اداره خرمدشت یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به نیازمندان و محرومان از طریق مراجعه حضوری و یا از طریق کد مهربانی # ۰۲۸۱۲*۸۸۷۷* اهداء کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار