دستگاه‌ها در خدمت رسانی به زائران اربعین ارزیابی می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: خدمت رسانی به زائران اربعین در دستگاه‌های اجرایی جزو ملاک‌های ارزیابی قرار می‌گیرد.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی در جلسه ستاد اربعین استان گفت: اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به زائران اربعین جزو ارزیابی‌ها لحاظ خواهد شد و انتظار است فراتر از وظایف سازمانی در این زمینه مساعدت شود.

او افزود: تأمین زیرساخت‌های اربعین باید تبدیل به دغدغه برای مدیران و دستگاه‌های اجرایی شود تا در هیچ زمینه‌ای دچار مشکل نشویم.

طالبی بیان کرد: اعزام خادمان موکب های اربعین از ۲۶ مرداد آغاز می‌شود؛ لذا زمان باقیمانده اندک است و هیچ عذری از دستگاه‌های اجرایی در زمینه تأمین زیرساخت‌ها و امکانات مورد نیاز به ویژه در فصل گرم سال پذیرفته نیست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: برای تأمین اتوبوس اگر در استان همکاری نمی‌شود باید از استان‌های همجوار کمک بگیریم.

جوینده رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی هم در این نشست گفت: اولویت ستاد اربعین استان برای استقرار مواکب برنج، گوشت و آرد بوده که هنوز تأمین نشده است.


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: تاکنون ۵۹ موکب برای اعزام ثبت شده‌اند و تمامی کالا‌ها نیز باید در سامانه به ثبت برسد.

جوینده با اشاره به اینکه سایت استقرار مواکب خراسان جنوبی شهر کاظمین است عنوان کرد: حداقل روزانه ۲۰۰ هزار زائر در این مواکب پذیرایی می‌شوند لذا تأمین اقلام اساسی از مهمترین نیازها است.

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: با توجه به باز شدن مرز‌های خسروی، تمرچین و باشماق اولین شهر نزدیک به این مرزها، کاظمین است که محل استقرار مواکب خراسان جنوبی بوده پس انتظار می‌رود امسال با شمار زیادی از زائران رو به رو شویم.

او گفت: ۱۷۵ دستگاه کامیون به طور رایگان بار مواکب را به کاظمین حمل می‌کنند که نیاز است در خصوص تسهیلات و سهمیه سوخت، مساعدت لازم انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار