موافقت مدیرعامل ایران خودرو با احداث کارخانه تولید قطعات خودرو

سرپرست فرمانداری کنگاور از موافقت مدیرعامل ایران خودرو با احداث کارخانه تولید قطعات خودرو در این شهرستان خبر داد و گفت : به دنبال تسهیل برای مشارکت سرمایه‌گذاران در این زمینه و سایر بخش‌های تولیدی هستیم.

ایرج صادقی سرپرست فرمانداری کنگاور گفت : تلاش برای کاهش نرخ بیکاری با استفاده از توان بخش خصوصی، مساله مهمی است که در اولویت برنامه‌های مدیریت شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به دیدارش با مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: موافقت اولیه مهندس عظیمی برای اعطای مجوز احداث کارخانه تولید قطعات خودرو به شهرستان کنگاور اخذ شده و به دنبال تسهیل برای مشارکت سرمایه گذاران در این زمینه و سایر بخش‌های تولیدی هستیم.

او با اشاره به این که به منظور جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی فراخوان داده شده است، گفت: وجود پتانسیل‌هایی از جمله اردوگاه حلبچه با زیرساخت‌های آب، برق، گاز، سوله و فیبرنوری و نیز زمین‌هایی در مساحت‌های ۲۴ و ۲۶ هکتاری در کنار بزرگراه کربلا، به علاوه معافیت مالیاتی ۲۰ ساله برای سرمایه گذاران در کنگاور از جمله مشوق‌هایی است که می‌تواند به جذب علاقه‌مندان برای تولید اشتغال در شهرستان کمک کند.

سرپرست فرمانداری کنگاور وضعیت نابهنجار آسفالت سه راهی تویسرکان به کنگاور که یکی از مطالبات مهم این روز‌های شهروندان کنگاوری است را از دغدغه‌های مهم خود برشمرد.

او با اشاره به تشکیل جلسه با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در نخستین روز‌های شروع به کار گفت: پس از احصا مشکلات شهرستان و خواسته‌های شهروندان در زمینه راه‌های مواصلاتی، ضمن دعوت از مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و حضور وی در کنگاور، از راه‌های مزبور بازدید و جلسه‌ای برای حل مشکلات تشکیل شد.

صادقی ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار، معاون عمرانی استانداری، دستگاه‌های نظارتی و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگاور گفت: نتیجه این نشست، آغاز به کار مرمت و روکش آسفالت دو محور تقاطع تویسرکان به کنگاور و تقاطع سلطان آباد به سمت گردنه بیدسرخ بود که به طول حدود ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۳۸۰ میلیارد ریالی درحال انجام است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.