۶۵ مسئول قرارگاه‌های عملیات جهادی آموزش دیدند

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از حضور ۶۵ نفر در دوره آموزش و توانمندسازی مسئولان قرارگاه‌های عملیات جهادی استان خبر داد.

هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در آیین افتتاح دوره آموزش و توانمندسازی مسئولان قرارگاه‌های عملیات جهادی خراسان جنوبی (پهنه‌ای، منطقه‌ای و محلی) گفت: برنامه‌ریزی شده تا در خراسان جنوبی قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و محلی در محلات و شهرستان‌ها ایجاد و ظرفیت‌های هر محله و شهرستان شناسایی شود تا برای حل مسئله هر محله و شهرستان به صورت مسجدمحور کار‌ها پیش برود.

او افزود: در این زمینه ارتقاء و تعامل قرارگاه‌های جهادی محلی و منطقه‌ای را شاهد خواهیم بود که باعث پشتیبانی اجرای حرکت‌های جهادی نیز می‌شود.

هنری گفت: امروز دوره آموزش و توانمندسازی مسئولان قرارگاه‌های عملیات جهادی خراسان‌جنوبی برای ۶۵ نفر برگزار شد و از حضور اساتید کشوری بهره گرفتیم.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه بانک اطلاعاتی محرومان و خیرین هر محله تدوین شده است ادامه داد: امسال با پشتیبانی مرکز، تجهیز قرارگاه‌های جهادی پهنه‌ای را خواهیم داشت و به مرور کار تجهیز قرارگاه‌های محلی و منطقه‌ای انجام می‌شود تا بهتر بتوانند فعالیت گروه‌های جهادی را پیش ببرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.