پای کار بودن ثبت احوال برای رفع نقص مدارک هویتی در ایام انتخابات

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵۰۰ خدمت هویتی در روز انتخابات به مردم استان ارائه شد.

امیرآبادی زاده مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: خدمات هویتی به بیش از ۵۰۰ نفر از مردم خراسان جنوبی در روز انتخابات ارائه شد.

او افزود: مجموعه ثبت احوال استان از بیستم خرداد به صورت دو شیفت دایر بوده و به ارائه خدمات هویتی پرداخته است.

امیرآبادی زاده اظهار کرد: در این ایام خدمات تعویض شناسنامه، صدور شناسنامه المثنی، تحویل شناسنامه و کارت هوشمند ملی بیشترین متقاضی را داشته است.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی بیان کرد: در روز انتخابات نیز تمامی ادارات ثبت احوال استان از یک ساعت قبل از شروع انتخابات دایر شدند و تا پایان ساعت رأی گیری پاسخگوی مراجعین بوده اند.

او تصریح کرد: در روز انتخابات علاوه بر خدمات ذکر شده؛ اعلام شماره ملی به نمایندگان فرمانداران مستقر در محل صندوق‌های اخذ رأی و مراجعانی که شماره ملی خود را در اختیار نداشتند نیز از خدمت‌های پر شمار ثبت احوال استان بود.

امیرآبادی زاده گفت: نیروهای  ثبت احوال استان تمامی همت خود را در مسیر بسترسازی برای مشارکت پرشور هم استانی‌ها به کار بستند و در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری نیز با تمام توان در این مسیر گام برخواهند داشت.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی ضمن دعوت مجدد از مردم خراسان جنوبی برای حضوری حماسه آفرین نظیر انتخابات قبل، از هم استانی‌ها خواست نسبت به رفع نواقص احتمالی مدارک هویتی خود هرچه زودتر اقدام کرده و این مهم را به روز انتخابات موکول نکنند.

علاوه بر ادارات ثبت احوال، دفاتر پیشخوان خدمات دولت ارائه دهنده خدمات ثبت احوال نیز در ایام انتخابات آماده ارائه خدمات هویتی به هم استانی‌ها در سراسر استان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار