به همت کانون ایثار و شهادت خدمت رضوی شهرستان کرمان، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون در مسجد صفای شهر کرمان برگزار شد.

مراسم یادواره شهدای مدافع تیپ فاطمیون در کرمان که با حضور خانواده‌های معظم شهدای لشکر فاطمیون  در مسجد صفای شهر کرمان برگزار شد با روایت گری سردار حسنی سعدی و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت(ع) همراه بود.

 در ادامه این مراسم از کتاب پدر من یک رزمنده بود، نوشته خادمیار رضوی شهرستان کرمان نعیم احمدی نژاد فرسنگی و قاب عکس حرم مطهر حضرت زینب (س) با حضور نویسنده کتاب رونمایی شد.

نعیم احمدی نژاد فرسنگی در رابطه با کتاب گفت: کتاب شعرِ پدر من یک رزمنده بود، مجموعه شعری از دلتنگی‌های یک دختر شهید مدافع حرم است که به ۳زبان انگلیسی، فرانسوی و ایتالیایی در خارج از کشور منتشر و عرضه شده است.

او افزود: پارسال کتاب به همت ناشر فرانسوی به جشنواره padova کشور ایتالیا فرستاده و موفق به کسب یک دیپلم افتخار از این جشنواره شد.

این خادمیار رسانه‌ای در رابطه با قاب عکس حرم مطهر حضرت زینب (س) بیان داشت: این قاب عکس در ابعاد ۲۰*۳۰ ساخته شده و برای ساخت آن از ورق‌های طلا، نقره و مس استفاده شده است، این قاب عکس از طرف این خادمیار رضوی به گلزار شهدای شهرستان کرمان اهدا شد.

در انتهای این مراسم از خانواده‌های شهدای مدافع حرم تیپ فاطمیون با اهدای هدایایی تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار